چهارشنبه , 19 اردیبهشت 1403

خواهر شهیدان فهمیده: مردم نظام را با مشارکت در انتخابات تقویت کنند

فرشته فهمیده روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات پشتوانه مردمی نظام محسوب می‌شود، افزود: حضور در انتخابات و رای دادن برای ملت ایران یک حق است که مردم می‌توانند در سرنوشت کشور خود دخالت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک حق و تکلیف شرعی است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری این حضور را یک تکلیف عنوان فرمودند و همه ما باید فردا در انتخابات حضور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید بدانیم اگر در انتخابات شرکت نکردیم چه کسانی خوشحال می شوند، کسانی که مخالف حضور ما در انتخابات هستند همان استکبارجهانی، صهیونست ها، سلطنت طلب‌ها و منافقان هستند درحالی که ما مدیون شهدا هستیم.

فهمیده حضور در انتخابات را تداوم  راه شهدا دانست و اضافه کرد: امروز دشمن و قاتلان شهید سلیمانی می گویند که در انتخابات شرکت نکنیم و اگر شرکت نکنیم در واقع پاسخ مثبت به دشمنان داده ایم، ولی باید شرکت کنیم و نشان دهیم خون شهدا برای ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: همیشه باید برعکس صحبت های دشمن عمل کرد پس وقتی دشمن می گوید در انتخابات نباید شرکت کرد، ما باید حضور بیشتری در انتخابات داشته باشیم چون عدم حضور در انتخابات، دشمن را خوشحال می کند البته همیشه ملت ایران در انتخابات دشمن را نا امید کرده اند.

خواهر شهیدان فهمیده از آرای مردم به عنوان پشتوانه ای محکم برای رییس جمهوری ایران یاد کرد و افزود:  اگر آرای رییس جمهوری کم باشد احساس قدرت نمی کند پس باید همه در انتخابات شرکت کنیم تا رییس جمهور با بیشترین آرای مردمی انتخاب شود و با پشتوانه قوی با دنیا سخن بگوید.

وی گفت: مردم توجه داشته باشند که در بین نامزدهای ریاست جمهوری فرد اصلح را و در بین نامزدهای شورای اسلامی بهترین افراد را که صداقت در گفتار دارند و دارای برنامه هستند، انتخاب کنند.

فهمیده تاکید کرد: استقلال، امنیت، پیشرفت و موفقیت آینده کشور در عرصه‌های مختلف با حضور حداکثری و انتخاب اصلح محقق خواهد شد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که از این تعداد یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …