یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مدیر کل اوقاف البرز: حضرت زهرا(س) جایگاه زنان را شکوه بخشید

حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) معیار فضایل بود، بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پاکدامنی، پارسایی و عفت را در تاریخ جهان ثبت کرد.

وی اضافه کرد:  امروز زنان مسلمان به ویژه زنان کشورمان با الگو گرفتن از سیره فاطمی علاوه بر موفقیت در مباحث فردی زندگی در همسرداری و فرزند پروری عزتمندانه در راستای سربلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بر می دارند.

دشتکی با اشاره به صبر و بردباری  مادران و همسران شهدای دفاع مقدس ، مدافع حرم و سلامت خاطر نشان کرد: این مادران و همسران از حضرت زهرا (س) الگو گرفته اند.

مدیرکل اوقاف استان البرز  در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم عزاداری به همین مناسبت در استان البرز  اشاره کرد و گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س)در آستان مقدس امامزادگام محمد(ع) و سکینه خاتون(س)  از دهه اول فاطمیه تاکنون برنامه های مذهبی  بسیاری تدارک دیده شده و  امروز نیز شاهد برگزاری مراسم  مذهبی هستیم.

وی  ادامه داد: در ایام فاطمیه اول و دوم بیش از ۶۰ برنامه در آستان مقدس محمد(ع) و سکینه خاتون(س) برگزار شده و در  شب شهادت روضه خوانی و عزداری با حضور مردم داریم برگزار شد.

دشتکی افزود: همچنین در این ایام بیش از پنج هزار پرس غذا برای پذیرایی از زایران آماده شده و هر شب در حال پذیرایی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد:از صبح امروز نیز مراسم یاس نبوی از ساعت ۱۰ صبح در این ۲ بقعه در حال برگزاری است و پس از نماز جماعت ظهر و عصر، اجتماع  عزاداران فاطمی و یادواره شهدای غرب کرج از ساعت ۱۵ در جواز مقدس این ۲ امامزاده و گلزار شهدا برگزار می شود.

دشتکی گفت: امشب مراسم شام غریبان  نیز در این ۲ بقعه برگزار می شود و از سوی دیگر برنامه های محافل انس با قرآن ویژه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …