جمعه , 7 اردیبهشت 1403

ورود به حوضه آبریز رودخانه های البرز مخاطره آمیز است

عباسعلی کیخایی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : گزارش  هواشناسی بیانگر بارش های رگباری باران از امروز تا هفته آینده در استان البرز است که انتظار می رود مردم از حضور در حاشیه رودخانه های دائمی و فصلی و سدهای البرز خودداری کنند.

وی ادامه داد: اتراق در حاشیه رودخانه های پرآب کرج و طالقان بیش از سایر رودخانه ها مخاطره آمیز بوده ضمن آنکه در زمان بارش های تندری احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی وجود دارد.

کیخایی گفت: در ماه های اخیر تعدادی از گردشگران بدون توجه به توصیه ها و اطلاعیه های شرکت آب منطقه ای استان البرز به محدوده رودخانه های کرج ، طالقان و کردان ورود کردند که متاسفانه حوادث تلخی برای آنان و خانواده ها رقم خورد.

وی بیان داشت: با توجه به پایین بودن دمای آب در رودخانه های کوهستانی  ورود به حریم این رودخانه ها با از دست دادن تعادل و غرق شدگی همراه است.

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه ای البرز افزود: اکنون تیم های هشدار شرکت آب منطقه ای استان البرز در حاشیه رودخانه های کرج و طالقان مستقر بوده ضمن آنکه پلاکارد و تابلوهای هشداری در این محدوده ها نصب شده است که انتظار می رود مردم و گردشگران با این شرکت همراهی بیشتری کنند.

امسال حدود ۱۵ نفر در رودخانه های استان البرز جان خود را از دست داده اند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …