شنبه , 1 اردیبهشت 1403

مدیران کم‌کار در حوزه اشتغال در استان البرز توبیخ می‌شوند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبداللهی در کارگروه اشتغال استان که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با بیان اینکه امسال پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، مسئولیت خطیری را بر عهده داریم اظهار داشت: مجموعه مدیران استان برای تحقق شعار سال باید کار و تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ادامه داد: ایجاد 60 هزار شغل تا پایان سال 1401 مهمترین برنامه استان است و در این راستا کم‌کاری و بی توجهی هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

عبداللهی گفت: انتظار می رود که با عزم و اراده ای قوی و با تبعیت از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، این هدف برای اشتغال استان از میزان تعیین شده فزونی یابد.

وی افزود: استان البرز ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد اشتغال دارد چرا که اکنون در تمامی شهرک‌های صنعتی استان به‌دلیل پویایی و تحرک در تولید و صنعت، نیاز به نیروی کار است.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد با توجه به افزایش 57 درصدی حقوق و دستمزد کارگران، تدابیر و مشوق‌های ویژه‌ای نیز برای کارفرمایان داشته باشیم.

وی افزود: باید رفع موانع و تسهیل امور تولیدکنندگان و صنعتگران را با اهتمام ویژه‌ای دنبال کنیم تا بستر مناسبی برای جذب نیروی کار و پرداخت حقوق فراهم شود.

عبداللهی گفت: شهرک‌های صنعتی بویژه در شهرستان اشتهارد به امکاناتی همچون حمل و نقل مناسب و محلی جهت اسکان کارکنان نیاز دارند که این امکانات باید با نگاه ویژه‌ای مهیا شود.

وی افزود: از این پس مدیران ضمن حضور فعال در جلسات کارگروه اشتغال باید گزارش عملکرد خود را در این راستا ارائه دهند.

استاندار البرز گفت: عملکرد مدیران باید نمود عینی و مستندات لازم را داشته باشد چرا که درصدد هستیم نرخ بیکاری استان البرز را به 7 درصد و کمتر از این مقدار برسانیم.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …