جمعه , 28 اردیبهشت 1403

مسابقه کتاب گام دوم انقلاب در مدارس البرز آغاز شد

فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه ، ایجاد انس با کتاب  و آشنایی دانش آموزان و فرهنگیان با بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی و توصیه‌هایی به‌ منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی صادر شد، خاطرنشان کرد: این مسابقه در قالب سوالات تستی برای علاقه مندان طراحی شده است.

وی بیان داشت: به منظورتحقق منویات مقام معظم رهبری، شورای راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز نیز تشکیل شده است.

فهمیده یادآورشد: از سال گذشته برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان و فرهنگیان کمیته های شش گانه با عنوان کمیته علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد و مالی، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، استقلال،آزادی و عزت ملی و خارجی در این استان فعال شده است.

وی ادامه داد: اکنون بیانیه گام دوم انقلاب محور برنامه های مدارس این استان  قرار گرفته است، دانش آموزان با رسالت خطیر خود در این حوزه آشنایی پیدا کنند و مربیان در مدارس که ارتباط مستمر با دانش آموزان دارند رسالت خطیری درخصوص تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب بر عهده دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: آموزش و پرورش مهمترین نهاد برای ترویج فرهنگ درجامعه است زیرا دانش آموزان در گسترش فرهنگ مطالعه در بین اعضای خانواده و اطرافیان نقش بسزایی می توانند داشته باشند.

وی عنوان کرد: سه هزار جلد کتاب به منظور ترویج کتا ب خوانی و آشنایی خانواده ها با بیانیه گام دوم انقلاب دربین کارکنان اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز توزیع شد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …