یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

خداحافظی کرج با تاکسی‌های پیکان در سال آینده

رئیس سازمان حمل‌ونقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: در سه ماه گذشته، حدود ۲۰۰ دستگاه پیکان از سطح شهر جمع آوری و تاکسی‌های جدیدی جایگزین آن‌ها شده است.

خداحافظی کرج با تاکسی‌های پیکان در سال آیندهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، موسوی گفت: به دستور شهردار و باحمایت شورای شهر، طرح جمع آوری و نوسازی تاکسی‌های پیکان از چند ماه پیش آغاز و با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

به گفته رئیس سازمان حمل‌ونقل بارو مسافر شهرداری کرج: برای نوسازی این تاکسی‌ها، رانندگان به بانک‌های عامل مشخص شده از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری معرفی و وام ۶۰ میلیونی با بهره چهار درصدی دریافت می‌کنند.

موسوی، افزود: با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و همچنین استقبال زیاد رانندگان از این طرح، بنا شده از فروردین سال آینده وام در نظرگرفته شده از ۶۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

او گفت: وام صد میلیونی در نظر گرفته شده هم با سود چهار درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.

موسوی افزود: امیدواریم با استقبال تاکسی‌داران و تامین منابع مورد نیاز، سال آینده هیچ تاکسی پیکانی در خطوط تاکسرانی کرج فعال نباشد.

به گفته رئیس سازمان حمل‌ونقل بارو مسافر شهرداری کرج: وضعیت بیمه تاکسی‌داران دغدغه کشوری است و تنها به کرج مربوط نمی‌شود و برای این که رانندگان تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار بگیرند باید سازمان تامین اجتماعی و دولت موانع موجود را از میان بردارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …