یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

مبلغان محور ولایت را در جامعه اسلامی تزریق کنند

به گزارش روز سه شنبه دفتر آیت الله علوی گرگانی، این مرجع تقلید در دیدار با اعضای کنگره بین‌المللی تبلیغ جهانی دین،  بیان کرد: امروز ۱۳۰ کشور جهان از ظرفیت عظیم جامعه المصطفی استفاده می‌کنند که موضوع بسیار خوبی است، موضوع کنگره جهانی تبلیغ بسیار قابل‌توجه است و جامعه جهانی تشنه حقایق هستند.

آیت‌الله‌ علوی گرگانی با تاکید بر اینکه حق همواره زنده است عنوان کرد: خداوند فرموده است که من کمالات را تقویت و قوت می‌دهم، خدا با اهل تقواست و اگر با نیت الهی و استعانت الهی جلو برویم موفق می‌شویم.

وی تصریح کرد: درزمینه غدیر خداوند می‌فرماید که دین را کامل کردم و اکمال دین در جریان ولایت رقم خورد، اهل‌بیت(ع) تأسف خوردند که اکثریت مردم به مسیر دیگر رفتند.

این مرجع تقلید با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) بیان کرد: اسلام بر ۵ موضوع نماز، خمس، زکات، حج و ولایت است، سپس امام محمدباقر(ع) می‌فرماید که برخی از مردم نماز، زکات، خمس و حج را گرفتند ولی از اصل موضوع که ولایت است غافل شدند.

 آیت‌الله‌ علوی گرگانی در پایان ولایت شناسی را مورد تاکید قرارداد و گفت: ولایت امر بسیار مهمی است و انتظار داریم که  مبلغان محور ولایت را در جامعه تزریق کرده و به این موضوع تأکید کنند که ریشه همه موضوعات ولایت است./

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …