جمعه , 14 اردیبهشت 1403

برنامه های محرابیان مشکلات وزارت نیرو را مرتفع می کند

ذوالفقار مهدی زاده  چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وزیر پیشنهادی نیرو به نسبت ویژگی ها دارای سابقه ارزشمند مدیریت در کشور است.
وی تاکید کرد که محرابیان به  لحاظ تخصص فنی و ارتباطی که با بدنه وزارت نیرو در گذشته داشته است، گزینه مناسبی برای  این وزارتخانه  محسوب می شود.
مهدی زاده خاطرنشان کرد: در جلساتی که معرفی برنامه ها برای مدیران وزارتخانه برگزار شد به نظر می آمد برنامه هایی که محرابیان ارائه  کرد با استفاده از ظرفیت های وزارت نیرو  و با در نظر گرفتن مشکلات فعلی تدوین شده باشد. 
وی  بیان داشت: با حضور محرابیان در وزارت نیرو می توان ارزیابی کرد، آنچه وی در برنامه هایش ارائه کرده ، دارای پیشنیه  توسعه ای و اجرایی  است.
مدیر عامل شرکت آبفای البرز تاکید کرد :متاسفانه درگذشته بحث اجرا و توجه به زیر ساخت های وزارت نیرو  مغفول مانده و مشکلات درحوزه برق و بخش آب،  متاثر از ادوار گذشته است.
این مسوول یاد آورشد: برنامه های فعلی وزیر پیشنهادی نیرو  بیشتر با محوریت ایجاد و توسعه زیر ساخت ها است که به نظر می رسد حضور محرابیان در وزارت نیرو  مثبت باشد چراکه برنامه ها را به تفکیک در حوزه آب و برق ارائه کرده است.
مهدی زاده خاطرنشان کرد: در بخش آب و فاضلاب برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو  دارای برش های استانی بوده که به زیر ساخت های تامین آب در حوزه آب شرب توجه شده تا گسترش و توسعه یابد.
مدیر عامل شرکت آبفای البرز در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مواردی که مطرح شد تامین منابع مالی است که با توجه به تحریم ها و کاهش منابع مالی از محل درآمد به وجود آمده وزیر پیشنهادی با تجربه ای که درگذشته در بخش تامین منابع مالی و پروژه مهر ماندگار داشته اند، قرار است که از روش های مالی جدید استفاده شود.
وی افزود: تامین منابع مالی با مشارکت بخش خصوصی از دیگر برنامه هایی است که وزیر پیشنهادی نیرو در دستور کار دارد.
مهدی زاده بااشاره به اینکه وزیر پیشنهادی نیرو درحوزه های مختلف برنامه دارد، اظهارداشت: بخش آب ، فاضلاب و زیر ساخت های تعمیر و اصلاح و توسعه شبکه های توزیع آب به منظور کاهش هدر رفت آن  از برنامه های  منسجم وی به شمار می رود.
وی گفت: به نظر می رسد وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم از تجربیات کارشناسانی که در این بخش صاحب نظر هستند برای تدوین برنامه استفاده کرده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …