جمعه , 10 فروردین 1403

سفر رئیس‌جمهور به پاکدشت/ بازدید رئیسی از طرح ملی کمربندی جنوبی/ حضور در پروژه مسکن امیرالمؤمنین (ع)

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، ‌آیت‌الله رئیسی وارد شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران شد تا مسائل و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی کند.

بازدید رئیس جمهور از طرح ملی کمربندی جنوبی پاکدشت ‌

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نخستین برنامه در سفر به شهرستان پاکدشت، ‌پس از ورود به پایتخت گل و گیاه ایران و ادای احترام به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و مدافع امنیت از 3 پروژه ناتمام پاکدشت بازدید کرد.

وی از کمربندی شهرستان در شهر فرون‌آباد که به پیمانکاری قرارگاه خاتم‌ا‌لانبیا در حال اجرا‌ست، بازدید کرد.

10 کیلومتر این کمربندی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس‌جمهور در ادامه از پروژه مسکن امیرالمؤمنین (ع) بازدید و از نزدیک در جریان مشکل این اراضی که توسط تعاونی کارگری به صاحبان تحویل شده قرار گرفت.

جزئیات برنامه‌های رئیس جمهور به پاکدشت

‌رئیس‌جمهور از ساعت 8:30 دقیقه صبح پس از احترام به مقام شامخ شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس، مدافع امنیت، سلامت و مدافعان حرم، ملاقات مردمی را با حضور جمع کثیری از مردم برگزار خواهد کرد.

آیت‌الله رئیسی در ادامه برنامه‌ها در راستای شکوفایی و رفع مشکلات شهرستان پاکدشت از کمربندی شهرستان که در سال 98 به‌عنوان طرح ملی مشخص شد بازدید می‌کند و در ادامه از پروژه تعاونی مسکن امیرالمؤمنین که 20 سال به طول انجامیده بازدید خواهد کرد.

آیت‌الله رئیسی در انتهای برنامه‌های حضور خود از بیمارستان خیرساز زعیم بازدید می‌کند و در راستای حمایت بیشتر از حوزه بهداشت و درمان شهرستان جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …