جمعه , 31 فروردین 1403

حضور تیم هندبال بانوان البرز در رقابت های لیگ برتر قطعی شد

سمیه اخلاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه با تمام توان در این دوره از رقابت ها شرکت خواهیم کرد، گفت: رقابت های لیگ برتر هندبال از نهم آبان ماه آغاز و به همین منظور و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تیم از اواسط هفته آینده در اردوی پنج روزه شرکت و پس از آن عازم این رقابت ها خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها هشت تیم شرکت دارند و بازی ها به صورت دوره ای برگزار می شود.

اخلاقی در ادامه با بیان اینکه با ظرفیت بومی در این دوره از رقابت ها شرکت می کنیم، اظهار داشت: هدف این است که با تقویت این بازیکنان و کادر فنی در رقابت های پیش روی نتیجه خوبی از خود برجای گذاریم.

وی ادامه داد: با تیم های بسیار قوی مانند سپاهان اصفهان، کازرون و بافق یزد که سابقه طولانی مدت دارند و امیدواریم که بتوانیم آبروداری کرده و تیمی خوب از هندبال البرز به نمایش بگذاریم.

نایب رییس هیات هندبال البرز در بخش دیگری از سخنان به مشکلات و نداشتن حمایت ها در سال های گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: نبود این حمایت ها در سال های ۸۷ و ۹۸ و از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا سبب شد تا فاصله ای برای حضور بانوان ما در رقابت های لیگ برتر ایجاد شود.

اخلاقی ادامه داد: اما با توجه به  زیر ساخت ها و شایستگی هایی که هندبال البرز در بحث بانوان داشت این مجوز از طریق فدراسیون به استان  داده شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …