شنبه , 15 اردیبهشت 1403

برترین‌های مسابقات والیبال کشور در شهرکرد مشخص شدند

به گزارش ایرنا، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های‌ دسته دوم کشور در بخش دختران نوجوان از ۲۱ آذر به میزبانی شهرکرد و با حضور هفت تیم آغاز شد و تیم‌های شرکت‌کننده در ۲ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

پس از برگزاری ۹ دیدار، تیم‌های‌ البرز و چهارمحال‌ و بختیاری از گروه A و تیم‌های فارس‌ و آذربایجان‌ شرقی‌ از گروه B توانستند به عنوان تیم‌های‌ برتر گروه خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

به این ترتیب در ادامه این مسابقات، تیم‌های البرز و آذربایجان‌ شرقی‌ ۲۴ آذر به مصاف یکدیگر می‌روند و در همین روز ۲ تیم فارس و چهارمحال‌ و بختیاری مقابل‌ هم صف‌آرایی‌ خواهند کرد تا برنده این ۲ دیدار علاوه بر کسب جواز حضور در جمع تیم‌های باشگاهی دسته یک، بازی نهایی را برای تعیین قهرمان این دوره از مسابقات برگزار کنند.

دیدار نهایی و رده‌بندی‌ مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های‌ دسته دوم کشور نیز ۲۵ آذر در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش‌ ایرنا، دختران والیبالیست استان‌های یزد، هرمزگان و قزوین پس از قبول شکست و بازماندن از راه‌یابی به مرحله دوم رقابت‌ها، عصر ۲۳ آذر شهرکرد را ترک کردند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …