پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

ضریب برخورداری البرز از راه‌های روستایی بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، خداداد مقبلی در بازدید  از پروژه‌های راه روستایی استان البرز افزود:  اکنون حدود ۸۱ درصد  راه های روستایی کشور آسفالته هستند.

وی  با اشاره به وضعیت راه های روستایی البرز، گفت: میانگین ضریب برخورداری استان البرز از راه‌های روستایی ۹۲ درصد است که خوشبختانه این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.
این مسوول بیان داشت: در زمان حاضر  شهرستان طالقان  کمترین ضریب برخورداری از راه‌های روستایی آسفالته را در بین شهرستان‌های استان البرز دارد که باز هم در مقایسه با میانگین کشوری در جایگاه بهتری قرار دارد.
مقبلی با تاکید براینکه برای ساخت راه‌های روستایی طالقان نیاز است تا مسئولان استانی برای توزیع اعتبارات، این شهرستان را در اولویت قرار دهند، گفت: اگر این مهم تحقق یابد به زودی همه روستاهای این  شهرستان نیز از نعمت راه آسفالته برخوردار خواهند شد.
معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه درزمان حاضر از ۲۶۲ روستای البرز، راه های  ۲۴۱ روستا آسفالت شده است، افزود:  ۲۱ روستای این استان با ۱۰۳ کیلومتر راه، هنوز آسفالت نشده‌اند که ۵۵ کیلومتر آن مربوط به شهرستان طالقان می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …