شنبه , 8 اردیبهشت 1403

بیش از ۵۰۰۰ نفر از استان البرز به سفرهای راهیان نور اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سعید اخلاقی  با اشاره به پایان ماموریت اعزام راهیان نور به جنوب کشور از استان البرز، اظهار داشت : سفر راهیان نور با حضور چشمگیر نوجوانان دلگرم کننده بود.
  وی از اعزام بیش از 5 هزار و 500 نفر از سپاه نواحی استان البرز به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و ادامه داد: از 15 اسفند 1400 تا 10 فروردین 1401، بیش از 30 کاروان اتوبوسی و حدود 300 نفر در قالب خودروهای شخصی به صورت سازمان دهی شده به سفر راهیان نور اعزام شدند که اگر ظرفیت بیشتری برای اسکان داشتیم، قطعا اعزام بیشتری صورت می گرفت.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان کرد: کاروان‌های اعزام شده، در شمال خوزستان، از پادگان دوکوهه، فتح المبین و منطقه عملیاتی فکه و در جنوب خوزستان از اروند، خرمشهر، شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید کردند. امید است بتوانیم در فصل تابستان، راهیان نور غرب کشور را فعال کنیم.

اخلاقی با اشاره به بازدید   استاندار البرز و   فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از یادمان‌های دفاع مقدس، اردوگاه ها و اسکان زائرین استان البرز در این سفر عنوان کرد: حضور این عزیزان بسیار دلگرم کننده بود و استاندار البرز برای تکمیل زائرسراهای ما به خصوص زائرسرای شهید باکری قول مساعدت دادند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …