چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

رسیدگی به ۶۰ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده‌ای البرز

علی سازگارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در پنج ماهه نخست امسال ۳۸ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش‌های کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۱ بررسی شد، اظهار کرد: پس از بررسی پرونده‌های تخلف، ۳۳ مورد تذکر و پنج مورد محرومیت از رانندگی دریافت کردند که از این تعداد ۲۱ راننده مربوط به بخش مسافر و مابقی راننده بخش حمل و نقل کالا بودند.

وی افزود: در این بازه زمانی به ۱۷ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکت‌های حمل و نقل بخش کالا و مسافر طی سه جلسه کمیسیون ماده ۱۲ نیز رسیدگی شد.

این مسئول در ادامه به تشکیل کمیسیون ماده ۱۴ نیز اشاره کرد و گفت: این کمیسیون در کنار کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ که به تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل رسیدگی می‌کنند، به منظور بررسی و رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تشکیل می‌شود.

سازگارزاده تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون طی دو جلسه به پنچ پرونده کمیسیون ماده ۱۴ رسیدگی شده است که از این تعداد یک مورد تذکر و مابقی به مدت یک الی سه ماه از رانندگی محروم شدند.

رئیس اداره حقوقی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا و بار می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …