جمعه , 21 اردیبهشت 1403

مسئله تحریف دفاع مقدس را باید جدی گرفت

حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در مسجد ابوذر زمان روستای گلیرد( زادگاه آیت الله سید محمود طالقانی) شهرستان طالقان با بیان اینکه در مقاطع مختلف در این کشور شاهد خسارت های زیادی ناشی از تحریف ها بودیم افزود: مقام معظم رهبری در سال گذشته یکی از دغدغه هایی که فرمودند خطر تحریف دفاع مقدس بود، که در مقاطع مختلف شاهد این تحریف ها در کشور بوده ایم.

وی اضافه کرد: نهضت مشروطیت بر اساس تحریفی که صورت گرفت در طی مدت ۱۰ تا ۱۵ سال تبدیل به قیام شاهنشاهی شد که دیدید چه خسارت های سنگینی به بار آورد، همچنین چند سال پیش با تحریف تاریخ دهه ۶۰ ، جای شهید و جلاد عوض شد و این بار نیز خسارت های زیادی وارد کرد.

یوسفی با بیان اینکه امروز نیز خطر تحریف دفاع مقدس بایستی جدی گرفته شود اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که دشمنان ما را از افرادی نادان قرار داد چرا که در مساله برجام و مذاکرات اگر کمترین دستاوردی برای ما به همراه داشت امروز صحبت از این تحریف ها بسیار سخت می شد.

وی ادامه داد: عده ای غربگرا و کدخدا پرست بیان می کردند که اگر به ما میدان داده می شد جنگ را با دیپلماسی حل می کردیم! اما دیدید که بر اساس فطرت پلید استکبار کمترین امتیازی در برجام شامل حال مردم و کشور نشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در ادامه با تاکید بر اینکه برخی به صورت جدی در حال تحریف دفاع مقدس هستند خاطرنشان کرد: این افراد برای تحریف دفاع مقدس که یکی از پر افتخارترین دوران های این کشور است در حال سرمایه گذاری هستند و ابهاماتی ایجاد می کنند.

یوسفی افزود: همانگونه که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج فرمودند، دفاع مقدس در طول سالیان تنها جنگی بود که در آن هیچ امتیازی ندادیم و بلکه افتخارات بزرگی نیز کسب کردیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که این نظام و انقلاب با همین رزمندگان و تفکر بسیجی و انقلابی تمام مرزهای دنیا را در نوردیده و وعده صادق عالم وارسته، شایسته و مجتهد عالیقدر آیت الله طالقانی که ” انقلاب اسلامی جهان را تغییر خواهد داد” در حال تحقق یافتن است.

یوسفی با بیان اینکه بر همین اساس بایستی با تمام توان از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع کنیم تصریح کرد: نباید اجازه تحریف به تمام کسانی که پا به پای تحریم تلاش کرده اند تا نظام را از مسیر خود خارج کند بدهیم.

وی اظهار داشت که در این راه یکی از مکان هایی که می توانند نقش بسیار خوبی داشته باشند تربیون و امامان جمعه ولایی و پای کار نظام هستند که با پر کردن فضا و خطبه های آتشین خود می تواند بخش زیادی از این حملات دشمنان را دفع کنند.

وی گفت: دشمنان ما در عرصه تحریف کم نیستند و در این بین یکی از مشکلات این است که تحریف پایه های داخلی دارد که گاهی برخورد کردن با داخلی ها کار ساده ای نیست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در ادامه متذکر شد: سخنان برخی ها را وقتی امروز تکرار می کنیم جای تاسف دارد، در مسایلی مانند واکسن همه چیز را به پیوستن به پیمان های خارجی گره زده و واکسن را با سوهان قم مقایسه می کردند!

یوسفی افزود: عنوان می کردند مگر واکسن سوهان قم است که بتوان آن را از هر مغازه ای تهیه کرد، آیا امرز نیز سوهان قم شده است؟

وی خاطرنشان کرد: امروز با تفکر انقلابی و با دل های پاک، دست اندرکاران تبدیل به نخستین کشور کامل کننده واکسن و اولین کشور صادر کننده آن در منطقه شده ایم، این در حالی است که تحریف گران دست بر نمی دارند که در این بین باید مراقب باشیم تا خطر تحریف ارزش های ما را تغییر ندهند.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود به قیام کربلا اشاره و افزود: در طول تاریخ اسلام شاهد تحریف و خسارت های سنگینی بودیم.

وی با بیان اینکه جبران تحریف ها ساده نیست افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بعد از قیام عاشورا، قیام های دیگری مانند توابین و مختار که تعداد شهدای آنها چند صد برابر شهدای کربلا بود اما به اندازه قیام عاشورا تاثیر گذار نبودند و علتش این بود که بهنگام نبودند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …