پنجشنبه , 20 اردیبهشت 1403

همه مردم  روز ۲۸ خرداد به پای صندوق های رأی بیایند

مهدی دوستی روز چهارشنبه درنشست با حامیان حجت الاسلام رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دراستان البرزگفت: انتخابات یک موضوع ملی است که همه ما باید نسبت به آن حساس باشیم تا رییس جمهورآینده با رأی بالا انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال تحریم انتخابات هستند درحالی که هر رأی مردم در سرنوشت کشور تاثیرمی گذارد.

وی بیان داشت: از مردم می‌خواهم که همه مسائل مانند گرانی و چپ و راست بودن را در انتخابات کنار بگذارند زیرا اگر در انتخابات رای ندهیم از پیشرفت عقب می‌مانیم.

دوستی با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات در حقیقت چشم اندازی را برای ایران اسلامی ترسیم می کند که هم از بعد داخلی و هم بعد بین المللی برای ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است،

اضافه کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه می کند.

وی تصریح کرد:انتخابات در نظام اسلامی مظهر اراده ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود و تجلی و پیشرفت مردم سالاری دینی است.

وی درادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره انتخابات پرداخت ویادآورشد: علاج درد های مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی درکشورعنوان کرد: با وجود میل باطنی دشمنان برای حضور کمرنگ در انتخابات ، باید وظیفه شرعی و شهروندی خود را در قالب شرکت پرشور در انتخابات و در راستای تقویت اقتدار کشورمان به سرانجام برسانیم.

وی گفت: کشور ایران بر اساس نظام مردم‌سالاری دینی پی ریزی شده و برجسته بودن اراده و خواست مردم در این نظام باعث استمرار حاکمیت شده است.

دوستی افزود: آنچه در این مدت از منش حجت‌الاسلام رییسی دیده‌ام، نگاه منصفانه و بدون تبعیض ایشان به همه اقوام و فرهنگ‌های ایران است.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رییسی همواره حامی همه ملت ایران است، تاکید کرد: باید با حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد زمینه نا امیدی دشمنان ایران را بوجود آوریم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …