شنبه , 8 اردیبهشت 1403

رییس شورای شهر: نخبه گزینی اولویت مدیریت شهری کرج است

جواد چپردار عصر دوشنبه در آیین معارفه شهردار کرج که در تالار شهیدان نژاد فلاح این شهر برگزار شد ، افزود: حذف رویه های رانتی ، برنامه ریزی علمی و آکادمیک ، اولویت بندی ضرورت های مدیریت شهری ، بازنگری و تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی ، همگرایی با مدیران استانی با مجلس انقلابی و دولت مردمی ، بصیرت ولایی ، تمرکز بر دوری از حواشی در شرایط کنونی کشور باید در اولویت کاری مدیریت شهری کرج قرار گیرد.

وی بیان داشت: این اقدامات برای پیشرفت وعمران شهر و جلب رضایتمندی مردم با جدیت دنبال خواهیم کرد.

رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت : با رویه های معمول و سنتی نمی توان در این شرایط حساس اقتصادی به مشکلات مردم رسیدگی کرد ضمن آنکه پرداخت بدهی شهرداری و کسب رضایت مردم بدون توجه به اقدامات موثر قابل تحقق نیست.

وی تاکید کرد که ما به مردم وعده داده ایم که برای رفع مشکلات آنان گام برداریم و باید این امر را محقق کنیم .

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: با اهتمام جهادی و تکیه بر ظرفیت های کارآمد در جهت تامین نیازهای شهروندان و رضایت شهدا گام برخواهیم داشت.

چپردار با اشاره به روند انتخاب شهردار کرج گفت : شورای اسلامی شهر کرج در آغاز راه با شفافیت در جهت انتخاب و معرفی شهردار گام  برداشته  و دراین زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی افزود: پس از مشورت با صاحبنظران و بررسی های کارشناسی در فضایی شفاف با حضور رسانه ها شهردار کرج انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد ضمن آنکه شورای شهر کرج ،  خدمات رسانی   

به شهروندان را متوقف نکرد و در اسرع وقت سرپرست و شهردار را انتخاب کرد.

مصطفی سعیدی سیرایی با کسب هشت رای از ۱۳ رای اعضای شورای اسلامی شهر کرج به شهردار این کلانشهر انتخاب و به تازگی حکم وی از سوی وزارت کشور ابلاغ شد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …