پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

صدا و سیما پیگیر مطالبات مردمی

صبح امروز مدیرکل صداوسیمای مرکز البرز با حضور در شهرستان نظرآباد پای صحبت‌های اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان نشست تا از نزدیک پیگیر‌ مطالبات و شنونده دغدغه‌های این قشر از جامعه شود.

صدا و سیما پیگیر مطالبات مردمیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، در این جلسه که در محل مصلی امام خمینی (ره) و با حضور معاونین خبر و سیمای البرز برگزار شد، حجت السلام موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد ضمن قدردانی از تلاش‌های رسانه ملی برای پوشش اخبار، وقایع و ظرفیت‌های شهرستان نظرآباد خواهان توجه بیشتر به مسایل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهرستان از پخش از طریق رسانه ملی شد.

همچنین در این جلسه اهالی فرهنگ و هنر شهرستان با بیان دغدغه‌های خود خواهان تولید برنامه‌های مستند از ظرفیت‌های این شهرستان و همچنین اختصاص زمان بیشتر برنامه‌های صداوسیمای استان البرز به شهرستان نظرآباد شدند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز البرز هم در این جلسه به تبیین برنامه‌های رسانه ملی برای پیگیری مطالبات شهروندان پرداخت و گفت: یکی از اهداف ما در رسانه ملی طرح، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلاتی است که گا‌هی در سایه بی توجهی برخی مسئولان سالیان سال است که بلاتکلیف مانده است.

صادق مقدسی گفت: هرچند در مرکز صداوسیمای البرز با کمبود منابع مالی و تجهیزات روبرو هستیم، اما این موضوع باعث نشده تا از وظیفه ذاتی رسانه ملی برای انجام امور محوله و خط مشی‌های انقلاب اسلامی کوتاهی کنیم.

وی افزود: چه در بخش خبر و چه در بخش سیما و رادیو همواره نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته ایم.

وی گفت: تولید گزارش‌های امید آفرین و معرفی ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و جاذبه‌های گردش گری باعث ایجاد روحیه خود باوری در بین مردم شدت است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …