چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

بهسازی آسفالت معابر کمالشهر نیازمند بودجه هنگفت است

مهدی ناصری مقبل روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا درخصوص درخواست های ساکنان کمالشهر برای بهسازی کامل آسفالت این شهر افزود: سال گذشته ۱۹ هزار تن آسفالت در معابر کمالشهر توزیع شد و طبق برنامه ریزی امسال نیز ۱۹ هزار تن دیگر آسفالت در معابر این شهر پخش خواهد شد.

شهردار کمالشهر بیان داشت: بخش عمده  آسفالت معابر کمالشهر دچار خرابی شده که باید بهسازی و مرمت شود.

ناصری مقبل گفت: بخشی از معابر شهرک حضرت امیرالمومنین (ع) و شهرک طالقانی کمالشهر تاکنون آسفالت نشده و سعی می شودبر اساس درآمد شهرداری و اعتباراتی که وجود داردسالانه براساس اولویت بندیعملیات مرمت و بهسازی آسفالت معابر انجام شود.

وی با اشاره به درخواست های شهروندان برای توسعه فضای سبز بیان داشت: برای نخستین بار طی ۱۵ سال گذشته درکمالشهر ۲ قطعه زمین برای احداث پارک و فضای سبزاختصاص یافته  است.

با اختصاص این ۲ قطعه زمین اکنون عملیات احداث  پارک شهید سردارسلیمانی به وسعت  ۲۲ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی بین ۸۰ تا ۹۰ درصد در حال انجام است.

همچنین پارک  دیگر به وسعت ۳۳ هزارمترمربع در حاشیه جنوبی جاده قزلحصار تملک زمین آن انجام شده و قرار است شرکت توزیع برق استان البرز زمین این پارک را در اختیار شهرداری کمالشهر قرار دهد.

ناصری مقبل اظهارداشت: سرانه های فضای سبزکمالشهر بااحداث این ۲ پارک تا حدی افزایش می یابد اما با استانداردها فاصله زیادی دارد.

شماری از ساکنان کمالشهر کرج در روزهای اخیر در تماس تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز البرز خواستار آسفالت معابر و توسعه پارک ها و فضاهای سبز این شهر پرجمعیت شدند.

کمالشهر در غرب کلانشهر کرج واقع شده و یکی از مناطق محروم استان البرز به شمار می رود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …