سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

کمیسیون ویژه تخلفات واحدهای تولیدی در البرز تشکیل شد

فتانه شکرالهی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای  ماده ۴۲ و ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و تشکیل نشست های کمیسیون ماده ۴۲ ، بستر برای پیشگیری از تولید، توزیع و عرضه محصولات تولیدی با کیفیت پایین تر از استاندارد ها فراهم شده است.

وی افزود: در نشست این کمیسیون با توجه به احکام صادره ، وضعیت تولید در واحد های تولیدی با کیفیت پایین تر از استاندارد مورد بازبینی قرار گرفت.

شکرالهی گفت: بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کلیه واحد های دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد موظف به رعایت کامل استاندارد در تولید محصولات می باشند ، در غیر این صورت بایستی در کمیسیون ماده ۴۲ پاسخگو باشند.

وی افزود: در این کمیسیون یک قاضی ویژه ، مدیر کل استاندارد و نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان‌ عضویت دارند و در صورت لزوم نمایندگان اتاق بازرگانی ، تعاون و اصناف استان نیز حضور خواهند یافت. شکرالهی نقش این کمیسیون را شبه قضایی عنوان کرد و افزود: امکان حضور مدیر واحد تولیدی و خدماتی در این جلسه وجود دارد و چنانچه هر یک از مدیران این واحد ها نسبت به حکم صادره اعتراض داشته باشند می توانند اعتراض خود را به مراجع قضایی منعکس نمایند. وی به تولید کنندگان توصیه کرد با استفاده از دانش فنی و تلاش و دقت عمل ، کالاهای با کیفیت تولید کنند تا از این پس در استان شاهد مطرح شدن پرونده های معدودی از واحد های تولیدی در این کمیسیون نباشیم.

استان البرز سه هزارو۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …