پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

توسعه گردشگری ورزشی البرز در دستور کار قرار دارد

به‌ گزارش روز چهارشنبه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، فریدون محمدی در بازدید از روستای هدف گردشگری هیو واقع در شهرستان ساوجبلاغ  گفت: موقعیت جغرافیایی، تنوع اقلیمی، تغییرات آب‌وهوایی، مناظر دیدنی و جاذبه‌های طبیعی روستای هیو از جمله ظرفیت‌های گردشگری منحصر به فرد منطقه محسوب می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به مرمت حمام تاریخی و آسیاب قدیمی روستای هیو بیان کرد: «پروژه پیست اتومبیلرانی واقع در ضلع غربی روستا به همت کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و اداره‌کل ورزش و جوانان و نیز با همکاری فرمانداری ساوجبلاغ به زودی به بهره‌برداری رسیده و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ورزشی استان محسوب می‌شود.
او تصریح کرد: منابع ملی و طبیعی روستای هیو زمینه لازم برای احداث مجموعه‌های گردشگری شامل مراکز اقامتی، تأسیسات پذیرایی، اماکن تفریحی را در مجاورت پیست اتومبیلرانی با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی دارد.
محمدی در ادامه افزود: با همراهی شورای‌ روستا و به منظور دستیابی به اهداف مدنظر در راستای توسعه گردشگری منطقه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …