پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

اردوی تیم ملی اسکی روی چمن به میزبانی دیزین آغاز شد

صادق کلهر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: فینال رقابت های جام جهانی اسکی مقرر شده که در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از ویروس کرونا در پایان شهریور ماه به میزبانی پیست بین المللی دیزین  البرز برگزار شود.

وی اضافه کرد: به همین منظور اردوی ورزشکاران کشورمان در قالب ۲۲ ورزشکار در بخش های بانوان و آقایان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان هم اکنون در این پیست در حال برگزاری است.

کلهر ادامه داد: ورزشکارانی از کشورهای ایران، اتریش، آلمان، چک، سوئیس، ایتالیا، فرانسه، اسلواکی، ترکیه، سوئد و ژاپن در این دوره از مسابقه ها حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: حدود  ۴۵ ورزشکار خانم و آقا در رشته های سوپرلیگ، سرعت، مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک در فینال رقابت های اسکی روی چمن دیزین  با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …