جمعه , 14 اردیبهشت 1403

جاده تهراندشت در انتظار آسفالت

جاده تهراندشت در انتظار آسفالتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوجبلاغ گفت: در جهت عملیات روکش آسفالت مسیر جاده تهران دشت شهرستان ساوجبلاغ که راه اتصال بیش از ۲۰ روستا و سه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ است هیات امنایی با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و اعتباری نیز در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده است.
رمضانی، افزود: اداره راهداری شهرستان به محض ابلاغ اعتبار، تخصیص از سوی سازمان برنامه ریزی استان البرز و تعیین پیمانکار از طریق مناقصه در فصل کاری آسفالت این مسیر را که حدود ۶ کیلیومتر است به همراه بهسازی جاده انجام می دهد.
رمضانی ضمن اشاره به عبور و مرور خودرو‌های سنگین بدلیل وجود کارگاه‌های کوچک و بزرگ و معادن در این مسیر گفت: در طولانی مدت جهت جلوگیری از تخریب بیش از اندازه و ترمیم این جاده باید راهکار‌های مناسبی با کمک دیگر دستگاه‌های اجرایی اتخاذ کرد.
گفتنی است بیش از یک دهه است که این جاده با مشکلاتی در حوزه روکش آسفالت و ناهمواری مواجه است و همچنین ورودی جاده تهراندشت نیز چهره‌ای نامناسب را با نخاله‌های ساختمانی و عدم پاکیزگی به خود گرفته است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …