پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آمادگی ۲۳ تیم راهداری البرز برای ارائه خدمات نوروزی

« مجتبی حاجیان» روز شنبه به خبرنگاران گفت :  اداره‌کل راهداری البرز  به‌ منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محورهای مواصلاتی سطح استان و انجام به‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.
وی با اشاره به اینکه ۱۸۰ نفر در قالب  23 تیم گشت راهداری با در اختیار داشتن تجهیزات لازم آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی، هستند، افزود: این نیروها با استقرار در ۱۳ راهدارخانه استان به صورت شبانه‌روزی در کنار نیروهای پلس‌راه، هلال‌احمر و نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مسافران آمادگی کامل دارند.
حاجیان با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری در استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: باتوجه به اخبار هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در ایام نوروز نیروهای راهداری با ۱۶۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری(سبک، نیمه سنگین و سنگین) آماده خدمت‌رسانی به مسافران هستند و عملیات راهداری زمستانه همچنان ادامه دارد و نیروها در آماده‌باش کامل هستند.
این مسوول توضیح داد: مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات آخرین وضعیت راه‌ها و انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز خواستار توجه بیش از پیش رانندگان به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد و افزود: رانندگی با سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، استراحت بعد از دو ساعت رانندگی در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی و رانندگی صبورانه می تواند موجب سفری ایمن و خاطره‌ای خوش از سفرهای نورزی برای هموطنان شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …