جمعه , 31 فروردین 1403

باند ۶ نفره سارقان خودرو در کرج متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ “محمد نادربیگی  با اشاره به متلاشی شدن یک باند سرقت خودرو ، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو پژو 405 در منطقه عظیمیه کرج، شناسایی سارقان در دستور کار  پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سارقان در یک گروه 3 نفره به وسیله یک دستگاه خودرو سمند اقدام به سرقت خودروی مالباخته کرده و متواری شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی بر روی پلاک شناسایی شده از خودروی سمند، در نهایت رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار استان را در این پرونده مشاهده شد، گفت:  با ردزنی تحرکات او در یکی از استان‌ها مرزی کشور، با دریافت نیابت قضائی برای دستگیری وی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهم و 5 نفر دیگر از همدستانش در عملیات‌های جداگانه کارآگاهان در استان مرزی خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 خودروی سرقتی و لاشه 2 خودروی دیگر که اسقاط شده بود کشف شد.

نادربیگی با اشاره به انتقال متهمان به پلیس آگاهی البرز و اعتراف متهمان به 4 فقره سرقت خودرو خاطرنشان کرد: تحقیقات بر روی این پرونده برای کشف زوایای پنهان آن ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …