یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

استاندار : دستگاه های اجرایی البرز در انجام پروژه ها وقت کشی نکنند

مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با اعضای شوراهای اسلامی شهر استان البرز افزود: ضرورت دارد در جایگاه های مختلف مدیریت در استان البرز، طرح های خلاقانه برای درآمدزایی جهت پیشبرد اهداف توسعه ای البرز داشته باشیم.
وی ادامه داد: البرز به اندازه ای توان و ظرفیت دارد که می تواند مشکلات را درون استان حل و فصل کند ضمن اینکه نیازهای کلان  را در سطح  ملی پیگیری می کنیم.

استاندار البرزبیان داشت: شهرهای البرز منابع متعددی برای درآمدزایی دارند که باید با خردجمعی آنها را احصا و بهره برداری کنیم و ازسوی دیگر این استان در حوزه بهداشت و درمان با ضعف جدی سرانه ها مواجه است، از این رو ضرورت دارد که برای جلب توجه خیرین و بخش خصوصی به این امر تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی با بیان اینکه باید صادقانه برای کسب رضایتمندی مردم تلاش کنیم، افزود: باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود و مردم را از مشکلات آگاه کنیم.
عبداللهی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی شهر استان البرز گفت: شما منتخبان مردم هستید و این بدین معناست که مردم چشم امید به شما دارند پس ضرورت دارد با توجه به وعده هایی که دادید، کوشش کنید.
وی افزود: مردم به گردن همه ما حق دارند چرا که در ادوار مختلف جمهوری اسلامی همیشه در صحنه بوده اند و رنج های بسیاری را برای استقلال و آزادی این مرز و بوم متحمل شده اند و ما با تلاش خود باید به نوعی این همراهی را جبران کنیم.
استاندار البرز اضافه کرد: در مسیر آبادانی استان از تک تک اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران حمایت می کنم ولی از طرف دیگر هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهم کرد.
وی گفت: روسای شوراهای اسلامی استان البرز باید رصد و نظارت دقیق بر عملکرد اعضا داشته باشد و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در جهت جلب اعتماد مردم کوشا باشند.
عبداللهی افزود: از حواشی باید دوری کنید و اجازه ندهید موضوعات مخرب مانع راه خدمتگزاری شما شود بنابراین به نشست و برخاست خود دقت داشته باشید و از افراد مشکل ساز دوری کنید.
عاشقانه برای این نظام و مردم و در راستای منویات مقام معظم رهبری، کار کنید
استاندار البرز خطاب به اعضای شوراهای اسلامی استان  گفت: عاشقانه برای این نظام و مردم  در راستای منویات مقام معظم رهبری، کار کنید و به خدا توکل کنید، بنابراین  با روحیه جهادی و انقلابی گام های بزرگی برای حل مسایل بردارید چراکه هیچ لذتی بالاتر از کار کردن برای این مردم نیست.
وی افزود: شرایط البرز بسیار خوب و مساعد است، ما نباید با این میزان امکانات و ظرفیت، استان را با بخش های محروم کشور مقایسه کنیم.
وی گفت: باید ظرفیت ها و فرصت ها را مدیریت کنیم تا مشکلات را حل کنیم بنابراین با فرافکنی و انداختن مسئولیت به سوی یکدیگر به نتیجه ای نمی رسیم.
عبداللهی بیان داشت: در جایگاه اجرایی خود پیگیری های بسیاری برای ارتقا زیرساخت های استان البرز در سطح ملی داشته ام و در سفر رییس جمهور به استان اخبار خوبی را خواهیم داشت چراکه نمی توان یک تنه مشکلات استان را حل کرد، همه باید برای ایجاد تحول در البرز یکدل و متحد و یکپارچه شویم.
منتظر طرح های افراد صاحبنظر برای توسعه البرز هستم
استاندار البرز افزود: با تمام گروه ها و افراد صاحب نظر استان که درخواست دیدار داشته اند، جلسه و گفت و گو داشتم و اکنون منتظر هستم که طرح ها و پروژه های خود را برای توسعه البرز اعلام کنند، باید به جای سخنرانی و پرداختن به حاشیه ها، مخلصانه کار کنیم و البرز را شکوفا کنیم.
وی گفت: بیشتر با مردم دیدار و گفت و گو داشته باشیم و با نگاه مثبت به حل مسایل مردم بپردازیم ؛ در شرایط کنونی   وحدت و همبستگی باید بین مردم و مسوولان ایجاد شود زیرا با تحقق این امر امنیت را تحکیم خواهیم کرد.
استاندار البرز افزود: از اعضای شوراهای اسلامی استان انتظار می رود در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص گسترش سویه ششم کرونا تلاش ویژه ای داشته باشند؛ زیرا تعطیلات نوروز را در پیش داریم و متاسفانه این سویه جدید ادامه خواهد داشت و اگر پیشگیری های لازم صورت نگیرد با مشکلات جدی مواجه می شویم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …