چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز : خط حمله تیم تقویت می شود

محسن کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۹ بازی که در خدمت تیم فوتبال شهدای رزکان بودم تساوی های زیادی داشتیم این در حالی بود که خلق موقعیت هایمان نیز کم نبود اما با توجه به اینکه بازیکنان در ضربات آخر خط حمله بی دقت بودند نمی توانستیم موقعیت ها را تبدیل به گل کنیم.

وی اضافه کرد: البته این مساله را نیز نباید نادیده گرفت که بعد از ۲ بازی که به برد دست یافتیم، چندین بازیکن ما مصدوم و در اختیار نداشتیم اما برای نیم فصل این بازیکنان به آمادگی رسیدند و ۲ بازیکن جدید نیز به بدنه تیم اضافه شدند.

کریمی گفت: با اضافه شدن این بازیکنان به تیم در حال کار کردن به خصوص در خط حمله هستیم تا بتوانیم در نیم فصل بتوانیم به گل برسیم.

وی با بیان اینکه شهدای رزکان با تیم های قوی چون چوکا تالش، نیروی زمینی و شهید اورکی بازی داشته خاطر نشان کرد: البته این تیم ها از ما قوی تر نبودند و به لحاظ مالکیتی و خلق موقعیت با ما بود اما موفق به گل زنی نمی شدیم که به همین منظور در حال کار کردن بیشتر بر روی خط حمله هستیم تا در نیم فصل دوم به گل زنی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به بازی نخست  این تیم با ایران جوان بوشهر در نیم فصل دوم به میزبانی تیم حریف اشاره کرد و گفت: ایران جوان در انتهای جدول لیگ قرار دارد اما به عقیده بنده تیم ضعیفی نیست و صددرصد دارای انگیزه است.

کریمی افزود: بازی با ایرانجوان بوشهر برای ما از چوکا تالش نیز حساس تر است و به نظر ما تیم قوی  است و اینکه در خانه حریف بتوانیم این تیم را شکست داده و امتیاز بگیریم شهدای رزکان روی خوش خودش را نشان خواهد داد.

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد این تیم هم اکنون با ۱۶ امتیاز در مکان نهم جدول لیگ قرار گرفته است.

.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …