جمعه , 31 فروردین 1403

اخذ تعهد نامه آموزش حضوری از دانش آموزان در البرز غیر قانونی است

امیروالی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: اخذ رضایت ‌نامه از والدین برای آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس تخلف است.

وی  در عین حال گفت : گرفتن تعهد از دانش آموزان مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش، رعایت بهداشت فردی و عمومی و ژل ضدعفونی منع قانونی ندارد.

والی پور تاکید کرد: با توجه به تداوم بیماری کووید ۱۹ ،  گرفتن تعهد نامه آموزش حضوری و سلامتی از اولیا برای حضور دانش آموزان در مدارس از اول آذرماه ۱۴۰۰ غیرقانونی است.

وی خاطرنشان کرد: اولیای دانش آموزانی که این اعتبارنامه را درمدارس البرز امضاء کرده اند می توانند برای رسیدگی قانونی به سامانه شکایات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: آموزش و پرورش هیچگونه بخشنامه یا دستور شفاهی درخصوص گرفتن تعهد نامه برای آموزش حضوری و یا سلامت به مدارس استان البرز برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ارسال نکرده است.

وی ادامه داد: در نشست مدیرکل آموزش و پرورش البرز با مدیران مدارس استان دربستر شاد و همچنین دستورالعمل بازگشایی مدارس توضیحات کامل در زمینه حضور دانش آموزان به صورت گروه بندی با تصمیم گیری شورای مدرسه ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه شده است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآورشد: در بین توصیه های ارائه شده به مدیران مدارس بخشی به نام تعهد نامه آموزش حضوری و یا سلامت وجود ندارد زیرا گرفتن این تعهدنامه غیرقانونی است.

وی افزود: والدین درصورت مشاهده چنین تخلفی می توانند موارد را به آموزش و پرورش نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش استان البرز گزارش کنند.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …