پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

خدمات دهی بیمارستان امام علی (ع) کرج به روال عادی بازگشت

دکتر منصور آذریان روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: استان البرز طی ۲ سال گذشته در مواجهه با پیک های مختلف بیماری کووید۱۹، مرکز آموزشی و  بیمارستان امام علی (ع)  کرج را  به عنوان اصلی ترین و مهم ترین مرکز پذیرش و درمان این بیماری در استان اختصاص داد.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر تعداد بستری های مبتلا به کووید۱۹  تصریح کرد: خوشبختانه با روند سریع واکسیناسیون تعداد مبتلایان به این بیماری در استان البرز کاهش یافته به طوری که در بخش بیماران کووید۱۹ بیمارستان امام علی (ع)  تنها حدود ۲۰ بیمار بستری هستند.

وی ادامه داد: این بیمارستان به روال عادی قبل از شیوع کرونا باز گشته و ضمن سالم سازی تمام بخش ها، خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی آن به روال عادی بازگشته است.

رییس مرکز  آموزشی و درمانی امام علی (ع) کرج  با بیان اینکه ساختمان و بخش بیماران کووید۱۹ از یکدیگر مجزا است، خاطرنشان کرد: مردم البرز  هیچ گونه ترس و نگرانی از مراجعه به بیمارستان به جهت مبتلا شدن به کووید۱۹ را نداشته باشند چرا که تمام سازوکارهای لازم نسبت به تفکیک و سالم سازی ساختمان ها انجام شده است. 
آذریان با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیش از یک هزار نفر در روز در این مرکز  تصریح کرد: این بیمارستان با  ۵۰۰ تخت بستری، ۱۱ کلینیک و ۳۲ بخش بستری  وسرپایی همچون آندوسکوپی وکولونسکوپی، تالاسمی، دیالیز، اطفال، سرطان شناسی، دیابت، زنان و زایمان، بخش های جراحی بزرگسال و اطفال آماده پذیرش بیماران و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی  با تعرفه دولتی می باشد. 
وی از بیماران خواست مراحل درمانی خود را به تعویق نیاندازند و با رعایت پروتکل های بهداشتی برای درمان خود به مرکز آموزشی درمانی امام علی (ع) کرج مراجعه کنند.

 ۸۰ هزارو ۷۷۲ هزار بیمار بدحال کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مراکز درمانی استان البرز بستری شده‌اند که ۷۴ هزارو ۱۶۲  بیمار آنان بهبود یافته اند.

این بیماری تاکنون سبب مرگ ۶ هزارو ۴۹۳ نفر در البرز شده است.

۲ بیمارستان امام علی (ع) و کوثر کرج پس از شیوع کرونا به عنوان مرکز درمان بیماران کووید۱۹ در البرز تعیین شدند که بیمارستان امام علی (ع) محور ی ترین مرکز درمانی کووید۱۹ در استان بوده است. 

اکنون استان البرز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد ضمن آنکه توصیه کارشناسان بهداشتی و درمانی به مردم رعایت پروتکل های بهداشتی ، تزریق  واکسن و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …