یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

استاندار البرز: رویکرد دولت سیزدهم حمایت از صادرات غیرنفتی است

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،   مجتبی عبداللهی با اشاره به سیاست ها و رویکرد دولت سیزدهم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج)، افزود: فعالان اقتصادی و بویژه تجاری که در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه، ایستادگی کردند و چرخ‌های اقتصاد کشور را به حرکت درآوردند به حق قابل تقدیر هستند.

وی ادامه داد: فعالیت اقتصادی در چنین فضایی که تبادلات غیرممکن و سخت است و تجار ناچار هستند که با خلاقیت و هوشمندی بیشتری برای خود فرصت های ویژه ای درست کنند، بسیار دشوار است.

عبداللهی گفت: صادرکنندگان و تولیدکنندگانی که ماندند و تولید، اشتغال و ارزآوری را رقم زدند، تعلق خاطر و تعصب خود را به این مردم، نظام، کشور و خون شهدا ثابت کردند.

وی افزود: ما به‌عنوان مسئولان و کارگزاران نظام موظف هستیم که شرایط فعالیت را برای فعالان اقتصادی تسهیل کنیم و مشکلات سر راه آنها را برطرف کنیم.

استاندار البرز گفت: دوران دفاع مقدس ما را به خودباوری و خودکفایی بیشتری رساند و اکنون نیز بر این باور هستم که تحریم ها نیز برای ما فرصت بزرگی برای شکوفایی بسیاری از توانمندی ها بود.

وی افزود: اکنون ایران اسلامی یک کشور تاثیرگذار و قوی است و در بسیاری از ابعاد به سمت ابرقدرت شدن حرکت می کند.

عبداللهی گفت: ما اکنون طوفان تحریم‌ها را پشت سر گذاشته ایم و یاد گرفته ایم که از چه راهی کمترین آسیب‌ها را داشته باشیم و در مقابل به پیشرفت و توسعه برسیم که البته در این مسیر چالش‌های فراوانی نیز وجود دارد.

وی افزود: در سال‌هایی که تحریم بودیم، واحدهای تولیدی و صنعتی و دانش بنیان ما علاوه بر اینکه دلسرد و نا امید نشدند، در بسیاری از موارد پیشرفت و توسعه نیز داشته اند.
استاندار البرز گفت: اعتقاد دارم که اگر کشوری اقتصاد قدرتمندی داشته باشد در سیاست و چانه زنی های این حوزه نیز مقتدر تر است.

عبداللهی افزود: اتاق اندیشه ورز اقتصادی استان باید راه اندازی شود چراکه بواسطه این امر می توانیم در مورد مسائل و مشکلات این حوزه بحث و تبادل نظر داشته باشیم و به صورت تخصصی درصدد حل آنها باشیم.

وی گفت: باید برای حل مشکلات اقتصادی، طوفان فکری ایجاد کنیم تا بتوانیم با ایده ها و راهکارهای اساسی در این راستا به فعالان اقتصادی استان و کشور کمک کنیم.
استاندار البرز افزود: برای حل مشکلات اقتصادی با تمام توان حاضر هستیم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در این مراسم 18 صادرکننده برتر استان با حضور استاندار البرز مورد تقدیر قرار گرفتند. 

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …