جمعه , 7 اردیبهشت 1403

انتزاع شهرداری فردیس از کرج مطالبه جدی است

ملیحه اکبری عصر شنبه در چهارمین نشست شورای اسلامی شهرستان فردیس که با حضورفرماندار و اعضاء شورا برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه تأخیر در انجام این مهم در دسترسی مدیریت شهری فردیس به سرمایه ها و دارایی های قانونی خود وقفه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: همین طور زمینه ادعای مالکیت شهرداری کرج بر تعدادی از اراضی واقع در فردیس را موجب شده که امیدواریم با حمایت های مسئولان  بتوانیم در اسرع وقت این پرونده را مختومه نماییم.

وی افزود: آنطور که شایسته است از حقوق مادی و معنوی شهر و شهروندان صیانت نماییم، در واقع بسیاری از مسائل و موضوعات به طور مستقیم یا غیرمستقیم به بحث انتزاع گره خورده و زمان آن رسیده تا طبق قانون در این خصوص تصمیم گیر و اقدام شود و مدیریت شهری های کرج و فردیس اکنون از اراده لازم برای تحقق این مهم برخوردار هستند.

رییس شورای اسلامی شهرستان فردیس در بخش دیگر سخنان خود به موضوع بیمارستان فردیس اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه در دست اقدام بیمارستان در صدر اولویت ها و نیازهای شهرستان قرار دارد که امیدواریم مورد توجه دولت سیزدهم قرار بگیرد.

اکبری افزود: بیمارستان دولتی فردیس یکی از مطالبات مهم مردم است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی اظهار داشت: مکاتبه فرمانداری با مدیرانِ اداراتِ شهرستان جهت یادآوری جایگاه نظارتی نمایندگان مردم در مجموعه شورای اسلامی شهر و همین طور شورای شهرستان باعث می گردد  تا شاهد عدم پاسخگویی به دغدغه ها و مطالبه گری های نمایندگان مردم نباشیم چرا که بیانِ مشکلات از زبانِ اعضاء شوراها در واقع بیانِ آنها از زبان مردم است و همه مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند.

اکبری افزود: با توجه به اینکه شهرستان فردیس در حوزه حریم با شهرستان های ملارد،شهریار و شهرقدس در استان تهران و همچنین شهرستان کرج در استان البرز هم مرز است و مشکلاتی را در حوزه حریم شهرستان به وجود آورده باید هر چه سریعتر با همکاری فرمانداری و سایر دستگاها مشکلات این بخش شهرستان مرتفع شود.

شورای اسلامی شهر فردیس پنج عضو دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …