چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

اجرایی شدن طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه عمومی در البرز

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه عمومی در این استان خبر داد.

اجرایی شدن طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه عمومی در البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البز، بختیاری گفت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره‌کل و قرارگاه پلیس‌راه استان در حال اجراست.

به گفته رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز: این طرح در قالب گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و پلیس‌راه و اقدامات مستقل این اداره‌کل در تمامی محور‌های مواصلاتی پرخطر و پرتردد با هدف تشدید کنترل‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آن‌ها در طول راه‌ها و محل‌های توقف (پایانه‌های مسافری و مقابل پلیس‌راه‌ها) اجرا می‌شود.

بختیاری افزود: از ابتدای آغاز طرح تاکنون هزار و ۷۰۰ دستگاه وسایل نقلیه عمومی مورد کنترل و نظارت کارشناسان این اداره‌کل قرار گرفته است.

او گفت: با تخلفات احصاء شده نیز بسته به نوع و میزان تخلف، با تذکرات شفاهی و رفع نقص، اعمال قانون توسط پلیس و یا ارجاع جهت طرح و بررسی در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ ویژه رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل برخورد می‌شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …