یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

فرهنگیان البرز با آرمان های والای امام و شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش ایرنا، فرهنگیان استان البرز با نثار سلام، صلوات و شاخه‌های گل، به ساحت آسمانی امام (ره )و شهدای  والامقام ادای احترام‌ کردند.

فرهنگیان استان البرز محل تاریخی سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در بهشت زهرا(س) تهران را نیز گلباران کردند و به روح بلند معمارکبیرانقلاب صلوات فرستادند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز دراین آیین،اظهارداشت: آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آرمان‌های شهدا از جمله اهداف برگزاری آیین معنوی گلباران مزار شهداست.

فرشته فهمیده خاطرنشان کرد: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تحریف حقایق انقلاب اسلامی است و پاسداری از انقلاب اسلامی با جهاد تبیین ضروری است چراکه جهاد تبیین خنثی‌کننده تلاش دشمن در تحریف حقایق است.

وی بیان داشت: ما علاوه بر اینکه قدرت برتر نظامی در منطقه هستیم حتی ابرقدرت‌های جهان را هم به چالش کشیده‌ایم و  هر وقت دشمن قصد حمله با ایران اسلامی را داشت با شکست روبرو شد.

وی تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها هستیم و این عزتمندی و اقتدار به برکت خون شهدا است.

فهمیده اضافه کرد: امروز عزت، اقتدار ایران اسلامی از برکات خون شهدا است.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

وی یادآورشد: در دوران دفاع مقدس جوانانی با ایمان، پاکیزه و مخلص برای دفاع از دین خدا و لبیک به امر ولی فقیه و نائب امام زمان(عج) از بهترین سرمایه زندگی خود که جانشان بود،گذشتند تا دین خدا را یاری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزعنوان کرذ: باید دانش آموزان و جوانان را به سمت مطالعه وصیتنامه های شهدا که نگاه عارفانه و ولایت مداری آنها انسان را متعجب می کند،سوق دهیم.

وی افزود: شهدا به رهبر انقلاب لبیک گفتند و در بالاترین جایگاه معنوی قرار گرفتند و ما باید قدردان رشادت و جانفشانی ها آنان باشیم زیرا شهدا،ستارگان تابناکی هستند که راه هدایت را به ما نشان دادند و موجب شدند کشور مسیر پیشرفت را در پیش گیرد.

فهمیده تاکید کرد: ما باید امانت دار خون شهدا، جانبازان و رزمندگان باشیم و همه مسوولان باید برای رضایت مردم تلاش کنند.

استان البرز ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …