شنبه , 15 اردیبهشت 1403

فراخوان استعداد یابی در والیبال البرز با استقبال مواجه نشده است

اکرم همدانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم والیبال دختران نوجوان  استان البرز  پس از کسب مقام نخست در رقابت های قهرمانی نوجوانان دسته ۲ کشور به لیگ دسته یک صعود کرد.

وی اضافه کرد: این مساله در حالی است که در رقابت های لیگ دسته یک پیش روی کشور، سن ورزشکارانی که در رقابت های دسته ۲ حضور داشته اند تغییر و به رده جوانان رفته و در واقع ما دست ما برای اینکه بتوانیم جایگاه مان را در لیگ دسته یک تثبیت و یا ارتقا دهیم خالی شده است.

همدانی گفت: البته به همین منظور فراخوانی در تمام استان با هدف کشف استعدادها در رده سنی نوجوانان زده شده اما این در حالی است که آنچنان که باید استقبالی از سوی نوجوانان و خانواده ها به دلیل باز شدن مدارس شاهد نبودیم.

وی بیان داشت : در شهرستان هایی مانند ساوجبلاغ و نظرآباد که بال های هیات والیبال در استان البرز هستند حتی یک نفر در این فراخوان جذب نشده اند .

نایب رییس هیات والیبال البرز خاطر نشان کرد: باز نشدن کامل باشگاه ها در این شهرستان ها، دوری راه و اینکه امروز خانواده ها اولویت را به درس دانش آموزان و نوجوانان قرار داده اند که البته حق آنان  است سبب شده تا استقبال زیادی از فراخوان جذب استعدادها در رده سنی نوجوانان در رشته والیبال برای شرکت در رقابت های لیگ دسته یک کشور نشود.

همدانی ادامه داد: به همین منظور نیاز است تا ما استعدادیابی را به مدارس ببریم اما با توجه به اینکه مدارس نیز هنوز بازگشایی نشده و بخش زیادی از آنها غیر حضوری است این مساله دست ما را در خصوص اجرای این طرح به شدت بسته است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …