پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

آغاز کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» در البرز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: کمپین آموزشی خانه‌های هلال با عنوان «برای هم بمانیم» تا اسفند ماه امسال در استان برگزار می‌شود.

آغاز کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» در البرزبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، محمدباقر خلفی درباره کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» که در استان البرز اجرا می‌شود، گفت: این طرح در راستای رویکرد آگاهی بخشی در خصوص ترویج واکسیناسیون و با هدف ارتقای سلامت جامعه در استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر فعالیت‌هایی که در حوزه آموزش‌های عمومی و همگانی در خانه‌های هلال صورت می‌گیرد این بار سعی داریم با بهره گیری از کمپین «برای هم بمانیم» که برای آموزش و ترغیب مردم برای واکسیناسیون و ارتقای سلامت جامعه راه‌اندازی شده از ظرفیت‌های آموزشی و فضا‌های فیزیکی هلال احمر استان در این راستا بهره ببریم.

محمدباقر خلفی بیماری کرونا و قطع زنجیره ابتلا از طریق ترویج واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را یکی از اهداف این کمپین برشمرد و افزود: ارتقای پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران‌ها به کمک ظرفیت سازی و توانمندکردن جوامع محلی با افزایش کمی و ارتقای سطح آموزشی در خانه‌های هلال در مناطق روستایی و کم‌برخوردار شهری و آماده‌سازی اعضای این خانه‌ها برای واکنش اضطراری در برابر بحران‌ها و آگاه سازی و توانمندسازی جوامع محلی و روستایی از دیگر اهداف برگزاری این کمپین است.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه کمپین آموزشی «برای هم بمانیم» تا اوایل اسفند این کمپین در استان برگزار می‌شود، گفت: از آنجا که تاب آوری یک رویکرد اصلی و بسیار اثرگذار در کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث و مورد توجه جمعیت هلال احمر در خانه‌های هلال به شمار می‌رود و ارتقای سلامت جامعه از جمله اقشار آسیب پذیر جامعه نیز در کمپین «برای هم بمانیم» ویژه دیده شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …