پنجشنبه , 9 فروردین 1403

مجتمع سینمایی کرج در کنار پارک ایران کوچک احداث می‌شود

 عمار ایزدیار در گفت و گو با خبرنگار آدینه کرج در  کرج  در مورد با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در دوره جدید به یک جمع بندی در ارتباط با مشکلات  سینما هجرت کرج رسیده است ، اظهار داشت: مجتمع سینمایی  جدید کرج در جوار پارک ایران کوچک در منطقه جهانشهر احداث می‌شود.

وی افزود: این سینما جایگزین سینما هجرت کرج است و توافقات لازم با حوزه هنری و سازمان تبلیغات برای این کار انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج با بیان اینکه  سینما هجرت در مکان کنونی مشکلاتی رابرای مردم منطقه و رفت و آمد شهروندان ایجاد کرده  است، عنوان کرد: با جابجایی این سینما که قدمت تاریخی نیز ندارد و فقط می توان گفت یک نوستالژی برای برخی از افراد محسوب می‌شود بسیاری از مشکلات ترافیکی و ورودی در میدان کرج مرتفع می‌شود.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه باشگاه میلاد با کاربری فرهنگسرا ساخته و احداث شده است ، گفت: تلاش شورای ششم بازگرداندن این بنا به کاربری اصلی خود است  تا مردم بتوانند از فضاهای فرهنگی و هنری شهر خود استفاده لازم را ببرند.

ایزدیار با بیان اینکه اولویت امروزی مردم در ورودی شهر کرج معبر و نبود ترافیک است ، عنوان کرد: سراهای  مطالعه در 10 منطقه کم برخوردار کرج  به زودی راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی  این سراها به پایان رسیده  و در حال حاضر در قسمت تجهیز آن هستیم ، گفت: اولویت ما این است سراهای مطالعه در دست فعالان حوزه فرهنگ و هنر باشد و با چند مرکز نیز به توافق رسیده ایم که به زودی آماده بهره برداری است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه شورای ششم به دنبال احداث و تکمیل دریاچه مصنوعی در ورودی شهر کرج است، تصریح کرد:  جلسات این پروژه هر هفته با محوریت کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت‌ها در حال برگزاری است و مشکلاتی که با آب منطقه ای البرز در زمینه این پروژه  وجود داشت حل شد.

وی  با اشاره به اینکه مدل اقتصادی این پروژه در حال حاضر طراحی شده است ،عنوان کرد: برآورد اولیه نیاز این پروژه به سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی است و موضوع حق آبه این دریاچه نیز در  با توافقات انجام شده از وزارت نیرو تامین می‌شود.

انتهای پیام/ ع

 

 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …