یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

نماینده مردم کرج در مجلس: دستاوردها و پیشرفت‌های نظام به خوبی منعکس نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  علیرضا عباسی ظهر امروز در دیدار با مردم اشتهارد که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: باید برای جوان و نسل  امروزی توضیح داد که وضعیت کنونی از لحاظ دستاوردها با وضعیت  قبل از انقلاب  قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در برخی از موارد با وضعیت مطلوب فاصله داریم و نباید فراموش کرد که در کنار بیان ایرادات نقاط قوت هم بیان شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعف در اطلاع رسانی در دستاوردهای نظام بیان کرد: دستاوردها و پیشرفت های نظام به خوبی منعکس نمی‌شود و گاهی اوقات  دستاوردهای انقلاب مانند ساخت هزاران کیلومتر راه آهن دیده نمی‌شود ولی راه آهن سفارشی رضا قلدر تبدیل به سمبل و نقل محافل و مجامع مختلف می شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب که جهاد تبیین و روشنگری جهت معرفی دستاوردهای انقلاب وظیفه همگان است تصریح کرد: ایران در صنعت نظامی جزو 5 کشور برتر دنیا در سلول های بنیادین هم جزو 5 کشور برتر دنیا  و در نانوتکنولوژی و زیست فناوری و بیوتکنولوژی هم جزو 10 کشور برتر دنیا  است.

وی با بیان اینکه ما امروز در مرز علم حرکت می کنیم و انحصار برخی از کشورها در حوزه های مختلف توسط دانشمندان ایرانی شکسته شده است ، افزود: شهدای دانشمند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کردند و با تلاش و کوشش این عزیزان بسیاری از دستاوردهای انقلاب به ثمر نشست.

انتهای پیام/ح

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …