یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

جزئیات راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج/ فرمانده سپاه استان البرز سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از  کرج،  حجت‌السلام والمسلمین علیرضا ابراهیمیان در نشست خبری که به مناسبت برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی و مراسم روز 22 بهمن استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه روزهای اوایل انقلاب مردم تغییر جهت دادند و خود را از بند ظلم و ستم آزاد کردند،اظهار داشت : مردم ایران در 43 سال قبل نقص‌ها و ظلم را فهمیدند و بر علیه آن قیام کردند.

وی با اشاره به اینکه 25 کمیته تخصصی برنامه ریزی مراسم دهه فجر را انجام داده اند، افزود: راهپیمایی امسال با وجود شرایط زمانی و شیوع بیماری امیکرون جشن 22 بهمن در روز جمعه به صورت خودرویی برگزار می شود. 

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای برنامه‌های خلاقانه برای 22 بهمن عنوان کرد:  313 برنامه در این روز در استان البرز  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته پنج مسیر راهپیمایی در البرز  وجود داشت، تصریح کرد: امسال با توجه به شرایط حاد بیماری 4 مسیر برای راهپیمای وجود دارد که در نهایت به مصلی امام خمینی (ره) کرج ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه در مسیرهای راهپیمایی با پیش بینی تمهیدات ترافیکی، بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نیز تاکید شده، خاطرنشان کرد: مسیر یک  از میدان حصارک ،میانجاده ،میدان سپاه ،میدان شهدا ، میدان توحید ،بلوار امامزاده حسن(ع) ،مصلی و مسیر 2 از  مسجد  جامع گوهردشت،بلوار موذن ،میدان سپاه، میدان شهدا ،میدان توحید،بلوار امامزاده  حسن(ع)، مصلی ، مسیر شماره سه دولت آباد ،مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ،چهار راه هفت تیر،بلوار بلال،میدان توحید، مصلی و مسیر شماره چهار میدان کرج ،میدان شهدا،میدان توحید ،بلوار امامزاده حسن(ع)، مصلی ختم می‌شود.

ابراهیمیان با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن از ساعت 10/30 صبح شروع و تا ساعت 12 به پایان می‌رسد، اذعان داشت: در برنامه راهپیمایی به 14 نفر از کسانی که بهترین تزئین را برای خودرو خود انجام داده باشند هدایایی اهدا می‌شود.

 وی با بیان اینکه سخنران جشن 22 بهمن در کرج سردار حیدرنیا فرمانده سپاه استان البرز است ، یادآور شد : برگزاری مسابقات طراحی و نقاشی برای کودکان ،مسابقه در خصوص موضوع جهاد تبیین با رویکرد مقایسه عالمانه ایران اسلامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده در روز 22 بهمن در استان البرز است که جوایز آن در جشن نیمه شعبان به برندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …