شنبه , 8 اردیبهشت 1403

رأی مردم در انتخابات پشتوانه ای محکم برای نظام است

سید محمد حسینی  شامگاه جمعه درهمایش اساتید دانشگاه های استان البرز با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات که در دانشگاه پیام نورکرج برگزار شد،اظهارداشت: دراین دوره از انتخابات که دشمنان و گروهی از نیروهای داخلی ناکارآمد و فرصت طلب به دنبال حضور کم رنگ مردم در پای صندوق های رأی هستند همه از جمله اسایتد دانشگاه به دنبال تبیین حضور حداکثری در انتخابات در بین مردم باشند.

وی بیان داشت: مردم را باید نسبت به انتخابات آگاهانه و با بصیرت آشنا کرد تا کشورو انقلاب به دست نااهلان همانگونه که امام راحل به مردم توصیه می کردند،نیفتد و آسیب نبیند.

حسینی  با اشاره به اینکه مردم از انقلاب و نظام ناراضی و خسته نشده اند که نخواهند رأی بدهند، خاطرنشان کرد: مردم از دست  مدیرانی که هشت سال مدیریت کشور را عهده داربوده اند اما کاری برای مردم انجام ندادند خسته و ناراضی هستند که باید برای مردم توضیح داد که عملکرد آنان را نباید به مردان میدان نسبت داد.

وی یادآورشد: اکنون که دیگر می دانند در بین مردم اقبالی ندارند، اقدام به جنگ روانی با استفاده از شگردهای مختلف ازجمله گفتن دروغ های بزرگ همانند مدرک تحصیلی در مناظره می کنند تا مردم را دلسرد و بدبین کنند و رأی ندهند.

حسینی با بیان اینکه کسی که می خواهد مسوولیت دولت را بپذیرد باید مرد میدان باشد، اضافه کرد: فردی که جهادی ، مردمی و انقلابی باشد برای مردم کارمی کند و دیگر به فکر منفعت خود و اطرافیانش نیست.

وی گفت: ستادهای مردمی حجت الاسلام  رییسی درهمه استان ها با مشارکت مردم دایر شده است درحالی که دیگر نامزدهای انتخاباتی از طریق فضای مجازی و یا برنامه ها و مناظره درصدا و سیمای جمهوری با مردم ارتباط برقرارمی کنند.

حسینی  به لغو سفرهای نامزد دولت قوی، دولت مردمی پرداخت و افزود: وقتی استقبال و اقبال مردم در این دیدارها و سخنرانی ها دیده می شود دیگر تحمل نمی کنند و به بهانه کرونا مانع می شوند در حالی که پروتکل ها ی بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده است.

وی ادامه داد: اساتید از گروه های مرجع هستند در فرصت باقی مانده باید واقعیت ها و کم کاری ها را به مردم توضیح دهند تا جو نا امیدی تا روز برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد که یک انتخابات سرنوشت ساز می باشد، کاهش یابد و مردم با پذیرفتن واقعیت ها خود را به پای صندوق های رأی برسانند.

استاد دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: ما به وصیت امام عمل نکردیم که هشت سال کشور به دست عده ای افتاد که به دنبال تجارت خود بودند و برای حل مشکلات مردم و جامعه فقط تا جایی پیش می رفتند که برای خودشان ضرر و آسیبی به همراه نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اسلام با سرمایه داری مخالف نیست،عنوان کرد: قرارنیست برای آسیب ندیدن خودشان به قیمت ضرر مردم به بازار التهاب وارد کنند که نمونه های روشن آن را دربازار بورس، مسکن و خودرو دیدیم.

حسینی افزود: به دلیل کم کاری دولت درمواقع اضطراری همانند حوادث غیرطبیعی و کرونا ، نیروهای انقلابی و جهادی به میدان خدمت به مردم آمدند تا سطح نارضایتی مردم بالا نرود، چون خطرناک است.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به مردم با به میدان آمدن حجت الاسلام رییسی ۲ هزارکارخانه و مرکز تولیدی دوباره بازگشایی  شد و یا اگر سپاه، کمیته امداد، هلال احمر و بنیاد برکت برای تولید واکسن کرونا به صحنه نمی آمدند ، نارضایتی مردم درخدمات رسانی افزایش می یافت.

وی یادآورشد: مردم ایران در طول این سال ها به رغم همه مشکلات و تحریم ها پشت سر انقلاب ایستاده اند لذا در انتخابات ۲۸ خرداد ماه باید به کسی رأی دهند که برای خود و اطرافیانش کیسه ندوخته باشد و سابقه خدمت به مردم داشته باشد.

وی تاکید کرد: حضورخودجوش و میلیونی مردم در مراسم تشیع شهید قاسم سلیمانی را همه به خاطردارید پس در این دوره از انتخابات همه باید بیاییم تا دولت قوی و مردم تشکیل شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …