جمعه , 31 فروردین 1403

اهالی حصار و کلاک کرج آماده دریافت خدمات پزشکی گروههای جهادی باشند

سرگرد پاسدار محمد نصرتی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رزمایش خدماتی پزشکی با حضور ۳۰ گروه جهادی اقشار مختلف پزشکی، خدماتی، عمرانی و فرهنگی انجام می شود.

وی اظهار داشت: در این رزمایش خدمات  مختلف بهداشتی شامل  دندانپزشکی، کودکان، زنان و زایمان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، مشاوره، تعمیر و تجویز عینک و  توزیع دارو ارائه  خواهد شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج  از مرمت خانه محروم به عنوان دیگر خدمات قابل ارایه در این رزمایش اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  ۱۴ مدرسه در این مناطق با کمک شهرداری منطقه ۱۰ کرج رنگ آمیزی شده و از روز جمعه ۲۳ مهرماه جاری  نیز ۱۱ مدرسه دیگر رنگ آمیزی می شود ضمن اینکه  مرمت پنج خانه محروم  در برنامه کاری  است.

نصرتی یکی دیگر از خدمات را با همکاری  سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری عنوان کرد و افزود: با همکاری  این سازمان نخاله های رها شده در مناطق  محروم کرج جمع آوری خواهد شد.

وی ارایه مشاوره حقوقی، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر را از دیگر این خدمات برشمرد و تصریح کرد: همچنین با اهدای ۲ سری جهیزیه به نوعروسان محروم این مناطق، این زوج های جوان راهی خانه بخت می شوند.

نصرتی بیان داشت: پیش از این نیز این رزمایش در مناطق حسن آباد و اسلام آباد کرج اجرا شده ضمن اینکه طی ۲ مرحله اعزام گروه های جهادی به شهرستان هامون سیستان و بلوچستان نیز  انجام شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این خدمات بسیار بالا می باشد، گفت: این رزمایش با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ کرج و حوزه های ۱۱۵ و ۱۱۶ بسیج و خیران انجام می شود.

رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج یادآور شد که محل اجرای خدمات درمانی و مشاوره ای این رزمایش در شهرداری منطقه ۱۰ کرج، مدرسه مصطفی خمینی حصار و یکی از مدارس کلاک از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۳ مهرماه می باشد.

در استان البرز بیش از یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال می باشند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …