شنبه , 8 اردیبهشت 1403

باند سارقان زورگیر در کرج متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ “محمد نادربیگی” با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان زور گیر در استان البرز اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی ام وی ام در نقاط مختلف شهرستان کرج، بررسی موضوع به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شد.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سارقان در یک گروه 3 نفره با شناسایی سوژه‌های خود در ساعات پایانی شب در مناطق خلوت، با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و لوازم با ارزش آن ها می کنند.

شناسایی همه اعضای باند سارقان شدند، بیان کرد: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه نامبردگان در شهرستان ملارد استان تهران، کارآگاهان با در یافت نیابت قضائی به آنجا اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه هر 3 متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به 20 فقره سرقت از شهروندان با شیوه زورگیری اعتراف کردند که تاکنون 16 مالباخته این پروند ه شناسایی شده اند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز حدالامکان از مکالمه‌های طولانی مدت با موبایل در معابر عمومی خودداری کرده و در ساعات پایان شب از اماکن شلوغ و پرتردد مسیر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …