یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

 اجرای پویش مجازی مشق انتظار در مدارس البرز

« حسین سلیمیان » روز جمعه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این پویش در بستر شبکه شاد در سه بخش ادبی، هنری ،دعا و نیایش در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: بخش ادبی شامل مقاله نویسی، خاطره نویسی ، دلنوشته مهدوی و خوانش کتاب مهدوی  و بخش هنری در زمینه  نقاشی، عکاسی، طراحی پوستر مهدوی، موشن‌گرافی، انیمیشن ، دعا و نیایش و قرائت ادعیه مهدوی است.

 وی بیان داشت: این پویش همزمان با شب نیمه شعبان  در قالب برنامه ای با عنوان «طلوع خورشید در شب» آغاز شد.

سلیمیان یادآورشد: در راستای این پویش برنامه ای به مناسبت میلاد خجسته  حضرت صاحب الزمان(عج) با عنوان «منجی موعود» نیز امروز در حال اجرا است.

وی در ادامه به برنامه های نیمه شعبان اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز پرداخت و تولید محتوا درباره انتظار و مهدویت، آذین بندی شب ولادت آقا امام زمان (عج) و برگزاری جشن های مجازی و حضور ی محدود بارعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در منزل و مدرسه و خودرویی درسطح شهر با ارسال عکس و گزارش به استان را از دیگر برنامه های میلاد امام عصر (عج) برشمرد.

رییس اداره  قرآن، عترت و نمازآموزش و پرورش البرز افزود : محافل انس با قرآن به صورت حضوری و پخش در شبکه شاد، برگزاری جشن های ولادت دانش آموزی و اداری بارعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی، مسابقه های کتاب خوانی و دلنوشته برای دانش آموزان درگروه ها وکانال های مجازی از دیگر برنامه های ویژه میلاد امام زمان (عج) دراین استان است.

سلیمیان انتظار فرج را یکی از والاترین عبادت‌ها برای مسلمانان دانست و افزود: بر اساس روایات، بالاترین عبادت و جهاد، این است که انسان مومن چشم انتظار ظهور امام زمان (عج) باشد.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز و حدود ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …