جمعه , 14 اردیبهشت 1403

دفاع مقدس را با راهیان نور برای نسل آینده بازخوانی کنیم

به گزارش ایرنا، « علی حجرگشت » روز شنبه در افتتاحیه راهیان نور مجازی استان البرز که در مدرسه دخترانه شهید غلامی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج برگزار شد، افزود: نام و یاد شهدای دفاع مقدس که جزو عزیزترین و مظلومترین شهدا هستند را گرامی می داریم.

وی با اشاره به اینکه  بعضی از مناسبت ها و مکان ها مقدس هستند که یکی از این ایام دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر برای خاک و ناموس ایران شهید شدند.

وی بیان داشت: دفاع مقدس به ما یادآوری می کند که آن دوران را از یاد نبریم که چه اتفاقاتی برای کشور رخ داده است و چه کسانی دفاع کردند که این مهم را  می توان با راهیان نور به دانش آموزان ، جوانان و همچنین آینده گان نشان داد.

حجرگشت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص راهیان نور پرداخت و یادآورشد: باید حماسه های دفاع مقدس را به نسل آینده بازگو کنیم تا دشمن آن را طبق سلیقه و سبک خود تعریف نکنند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سرشار از حماسه آفرینی است، اضافه کرد: با جانفشانی شهدا و ایثار رزمندگان حتی یک وجب از خاک مملکت به دست دشمنان نیفتاد.

وی تصریح کرد: جنگ به طورمعمول تنفر آمیز است و هرجا سخن از جنگ می آید، نگاه خوبی وجود ندارد و ما خسارت بار بودن جنگ را در کشورهای یمن، افغانستان و عراق دیدیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: ایران جنگ نکرد بلکه در مقابل دشمن دفاع کرد به همین دلیل مقدس است.

وی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان تبیین شود تا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی لازم را پیدا کنند.

حجرگشت تاکید کرد: امروز به برکت حماسه عظیم دفاع دفاع مقدس برخود می بالیم و باید از هرگونه کم کاری و غفلت در این زمینه جلوگیری کنیم.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …