پنجشنبه , 9 فروردین 1403

جنایت‌های صهیونیست‌ها آن‌ها را بیشتر به سمت نابودی می‌کشاند

امام جمعه کرج:

امام جمعه کرج گفت: اقدامات جنایتکارانه، انزجار ملت ایران را از آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر کرده و آن‌ها را بیشتر به سمت نابودی می‌کشاند.

جنایت‌های صهیونیست‌ها آن‌ها را بیشتر به سمت نابودی می‌کشاندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، افزود: ترور بزدلانه شهید صیادخدایی توسط عوامل صهیونیست‌ها به شدت محکوم می‌کنیم.

به گفته امام جمعه کرج: دشمنان ایران بدانند که همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند این اقدامات ددمنشانه ملت ایران را بیدارتر خواهد کرد و برای رسیدن به اهداف خود انگیزه بیشتری خواهد داشت.

امام جمعه کرج تصریح کرد: این اقدامات انزجار ملت ایران را از آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر کرده و آن‌ها را بیشتر به سمت نابودی می‌کشاند.

او  خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که انتقام الهی گریان‌گیر جنایتگران و ظالمان خواهد شد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی گفت: دشمنان بدانند که عبور از خطوط قرمز ایران بدون پاسخ نمی‌مانند و به طور حتم پاسخ سختی به ترور شهید صیادخدایی خواهیم داد.

او با بیان اینکه صهیونیست‌ها به خیال باطل خود با چنین جنابت‌های به دنبال جلوگیری از نابودی خود هستند، اضافه کرد: توطئه‌های آن‌ها در حال خنثی شدن است به ویژه اینکه فرصت خوبی برای آزادسازی جولان اشغالی به دست مقاومت به وجود آمده است.

نماینده، ولی فقیه در البرز با بیان اینکه امروز معادله قدرت با محوریت ایران به نفع مقاومت تغییر پیدا کرده است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها با اقدامات کوری مانند به شهادت رساندن یک خبرنگار زن سعی در قدرت‌نمایی دارد.

او بیان کرد: ملت بزرگ ایران با تشییع باشکوه شهید صیادخدایی نشان دادند که راه این شهید بزرگوار تداوم می‌یابد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی تصریح کرد: برخلاف ایران که تنها با مقامات جنایتکار آمریکا دشمنی دارد، اما دشمنی ایران تمام‌نشدنی بود و مردم ایران را هدف قرار داده است.

او خاطرنشان کرد: برخی گزارش‌ها در مورد آسیب‌های مانند متروپل در البرز به بنده می‌رسد که مسئولان امر باید قبل از بروز فاجعه در این زمینه اقدام کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …