سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

پویش عهدنامه با حاج قاسم سلیمانی در البرز راه اندازی شد

محسن معصومی ورکی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عهدنامه با حاج قاسم سعی دارد بگوید داغ سردار همچنان تازه است و فراموش نخواهد شد، افزود: در این عهدنامه ضمن محکومیت این ترور ظالمانه در خواست محاکمه سران ترور را دارد، ضمن اینکه مطالبه انتقام سخت از طریق مردم و کشورهای خط مقاومت از همه جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همچنان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه صرفا انتقام سخت در حوزه نظامی نیست، یادآور شد: این عهدنامه در یک روز عدد قابل ملاحظه ای امضا جمع آوری کرد و مقرر شد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی در این مجموعه مسائل حوزه تبلیغات صورت بپذیرد.
معصومی در بخش دیگری به فعالیت کمیته مردمی ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی در اجرای این طرح خبر داد و افزود: نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردمی در این عهدنامه نقش پررنگی دارند چراکه این طرح تنها یک کار سازمانی و اداری نیست و نقش و حضور مردم بسیار حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: سایت sardarehdelha.com در دسترس عموم قرار می‌گیرد که مردم می‌توانند ضمن مشاهده عهدنامه آن را امضا الکترونیکی کنند.
معصومی اضافه کرد: در نشستی که با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد مقرر شد فعالان مذهبی و هیاتی که با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارند در خصوص نشر و تبلیغ اقدام کنند.
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …