چهارشنبه , 2 خرداد 1403

فعالیت های فرهنگی البرز با مشارکت شوراها توسعه می یابد

 علیرضا قره حسنلو روز شنبه در نشست امضا تفاهم نامه همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  و اعضای  شورای اسلامی استان البرز بیان داشت: مقرر شد در قالب انعقاد یک تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان های استان با همراهی شوراها گسترش پیدا کند

رییس شورای اسلامی استان البرز با اشاره به گذشت ۵۰ روز از فعالیت رسمی این شورا گفت: در این مدت جلسات مستمری با مدیران کل استانی و فرمانداران داشته ایم و تلاش داریم از ظرفیت شورایی برای حل مشکلات آحاد مردم استان در نقاط شهری و روستائی استفاده کنیم.
قره حسنلو افزود: آمادگی داریم در قالب انعقاد تفاهم نامه همکاری این تلاش ها اثرگذارتر شود و در نهایت با تعامل بیشتر به سمت حل چالش ها و مشکلات برویم.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات لازم برای انعقاد تفاهم نامه های همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) ، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، بهزیستی و تعاون گفت: به طور قطع  با حضور مدیران کل در شهرستان ها و بررسی مشکلات در حضور جامعه شورایی روند پاسخگویی به مطالبات مردم تسریع می شود.
این مسوول با بیان اینکه در طی ۵۰ روز اخیر مصوبات خوبی داشته ایم و برخی از آنها عملیاتی شده است گفت:  مدیران استانی و فرمانداران همکاری خوبی را با شورای استان دارند.
رییس شورای اسلامی استان البرز با تاکید براینکه ما پای کار هستیم و به خاطر مردم سطح تعاملات را افزایش خواهیم داد، گفت: انتظار می رود در حوزه فرهنگی از ظرفیت شوراها و شهرداری ها استفاده بیشتری شود.
وی ادامه داد: آمده ایم که در این بخش فاصله ها را کم کنیم و برای توسعه فعالیت های فرهنگی وهنری در تمام نقاط استان تلاش خواهیم کرد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز نیز در این نشست با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای ما این بوده که  برنامه های استان را متمرکز به کرج نکنیم و در سطح شهرستان ها گسترش دهیم گفت: نکوداشت چهره های برجسته فرهنگی و هنری در شهرستان ها نیز از دیگر برنامه های ما بوده که به آن تا حدی عمل شده است.
ناصر مقدم ادامه داد: پیشنهاد دارم چند برنامه با محوریت مدیریت شهری شهرهای مختلف استان و با محوریت شورای اسلامی البرز در کوتاه ترین زمان ممکن تعریف کنیم و سهم شهرستان ها از آن مشخص شود تا در سه ماهه پایانی سال بتوان بخشی از آنها مانند کتابخوانی،تئاتر خیابانی ،شب شعر و دیگر فعالیت های مرتبط را در نقاط مختلف استان اجرا کرد.

پیشنهاد ما به شما

چالش‌های جراحی لگن و ران

به محل اتصال استخوان‌های مجاور و متصل به یکدیگر مفصل می‌گویند. اگر این بخش فاقد …