سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403

دانش آموز البرزی برگزیده جشنواره کشوری شد

زهرا شاکر روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: کیانا مرادی لیجارکی دانش آموز دبستان ۱۳ آبان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج توانست در شاخه هنرهای نمایشی و در رشته انیمیشن این جشنواره برگزیده کشوری شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از سوی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش خرداد ماه سال جاری در رشته های ادبی، هنرهای تجسمی و نمایشی فراخوان شد،خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج، دانش آموز البرزی توانست عنوان برگزیده این جشنواره را کسب کند.

شاکرتصریح کرد: معرفی دختران توانمند ایران، توجه ویژه به جامعه بزرگ دختران و پرورش مهارت های اجتماعی همانند خودباوری اعتماد به نفس و خلاقیت از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مسوول امور زنان آموزش و پرورش استان البرزبیان داشت: جشنواره من یک دختر ایرانی هستم به صورت مجازی ویژه دختران تمام مقاطع تحصیلی دانش آموزی کشور برگزار شد.

وی یادآورشد: این دانش آموز خلاق و هنرمند البرزی همچنین امسال درجشنواره ملی دختران امروز که از سوی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری برگزار شد، موفق به کسب رتبه اول در رشته پویا نمایی شد.

شاکرادامه داد: این جشنواره نیز با هدف هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده برگزار شد.

وی یکی ازبرنامه های مهم حوزه امور بانوان آموزش و پرورش البرز را آموزش حقوق شهروندی، دوره بلوغ، سواد زندگی، کودکیاری، تقویت مهارت های گفت و گو و افزایش مشارکت های اجتماعی دختران ذکر کرد.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد که ۲۴۰ هزار نفرآن دانش آموز دختر است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …