جمعه , 14 اردیبهشت 1403

مردم از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج آگاه شوند

مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست بررسی مشکلات راه اندازی قطار شهری کرج، با اشاره به اینکه فارغ از موضوعات و چالش های گذشته باید تصمیم منطقی بگیریم، افزود: مردم از ما توقع دارند و مطالبه آنها نیز در پس سال ها انتظار، به حق است.

وی ادامه داد: راه اندازی قطار شهری کرج یک ضرورت برای این کلانشهر است و باید برای رفع مشکلات و تامین اعتبارات لازم چاره اندیشی شود.
عبداللهی گفت: در ابتدا باید مسوولان مربوطه به اجماع و هم نظری برسند تا سپس با بهره گیری از خرد جمعی به برنامه درستی برسیم.
استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون آبروی ما در گرو تعهدات گذشته است، بیان داشت: اگر هدف ما خدمت به مردم است باید از حواشی مخرب و فرافکنی ها و پرداختن به گذشته ها، دوری کنیم.
وی افزود: به تصمیم گذشتگان احترام می گذاریم و اکنون هدفی جز کسب رضایتمندی مردم نداریم.
عبداللهی گفت: قطار شهری کرج باید در فکر ایجاد بسترهای بهره برداری اقتصادی باشند تا از این طریق به پیشبرد پروژه کمک شود.
وی افزود: اکنون مسوولان مربوطه باید درصدد راه اندازی ایستگاه f (گلشهر) تا k (آیت الله طالقانی) باشند و شورای اسلامی ششم بهره برداری کامل از این پروژه را تا پایان کار خود در دستور برنامه های خود قرار دهد.

خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۷ ایستگاه عملیات احداث آن از سال ۸۵ آغاز شده که به علت مشکلات مالی و موانع دیگر احداث این پروژه زمانبر شده است .

اکنون خط یک قطار شهری کرج در امتداد خط ریلی صادقیه تهران – کرج  بین میدان شهید سلطانی کرج تا شهر جدید هشتگرد فعال است.  

قرار است قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج بین گلشهر – چهار راه طالقانی به طول ۶.۵ کیلومتر در آینده نزدیک بهره برداری شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …