پنجشنبه , 9 فروردین 1403

رزمایش جهاد امید آفرینی در البرز آغاز می شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی گفت: رزمایش جهاد امید آفرینی از سوم خرداد و به مدت ۱۰  روز در استان آغاز می‌شود.

رزمایش جهاد امید آفرینی در البرز آغاز می شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سردار حیدرنیا درجمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها، ادارات، نهاد‌ها و مردم این رزمایش در ۱۳ محله کم برخوردار و حاشیه نشین استان اجرا می‌شود، گفت: حصارک پایین، خط ۴ حصار، مسکن مهر ماهدشت، جعفر آباد، روستای آدران، ذاق تپه و آق تپه در شهر کرج و ۷ محله در شهرستان‌های فردیس، چهارباغ، اشتهارد، نظرآباد، طالقان و چهارباغ محله‌هایی هستند که مشکلات آن‌ها بررسی شده و قرار است در این رزمایش رفع شود.

سردار حیدرنیا افزود: تقویت روحیه خدمت رسانی به همنوعان ونقش آفرینی اقشار بسیج برای کمک و گره گشایی  از مردم، تمرین مطالبه گری و خادم مردم بودن  ومطالبه گری از مسئولان و نزدیک کردن فاصله مسئولان و مردم از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی شناسایی ظرفیت‌های محله‌ها وشکل گیری شورا‌ها وانتخاب مدیر محله برای رفع مشکلات را از دیگر اهداف این رزمایش بیان کرد و افزود: هدف این رزمایش خدمت رسانی در حوزه‌های امنیت، سامان و رشد اجتماعی است.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه در حوزه امنیت اجتماعی  ایجاد امنیت پایدار برای مردم ومقابله با قاچاقچیان، معتادان، ارازل  و اوباش و هنجارشکنان  ازالویت‌های سپاه است افزود: بسیاری از زیرساخت‌های محله‌ها همچون آسفالت، جاده، بوستان و فضای ورزشی و مساجد و مکان‌های فرهنگی متناسب باجمعیت رشد نکرده و با تلاش دستگاه‌های مختلف به توسعه آن می‌پردازیم.

تقویت بعد بصیرتی وفرهنگی مردم، ایجادکارگاه‌های توانمند سازی بانوان، توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین اقشارضعیف، ایجاد شور و نشاط  و برگزاری مسابقات مختلف در محله‌ها از دیگر برنامه‌های این رزمایش است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …