پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403

باند سارقان مأمورنما در کرج متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سرقت تلفن همراه شایع ترین سرقت در سطح کشور است اظهار داشت:  متاسفانه برخی از تعمیر کنندگان گوشی از قطعات سرقتی گوشی برای تعمیرات استفاده می کنند.

وی افزود: امروز پلیس به دنبال ردیابی و کنترل تعمیرگاه‌های تلفن همراه است که از این کالاهای سرقتی استفاده می کنند و نیروی انتظامی  به شدت با مالخرها برخورد می کند. 

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه  شیوه سرقت تلفن‌های همراه هم به صورت این است که سارق با موتورسیکلت فرد را زیر نظر می گیرد و در فرصت مناسب گوشی را می دزد، بیان کرد: با تلاش ماموران نیروی انتظامی سارقان مامور نما در استان البرز بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه از این سارقان مامورنما 38 دستگاه تلفن همراه کشف شده است ، تصریح کرد:اعضای این باند 5 نفر بودند که اقدام به سرقت گوشی می کردند.

وی با بیان اینکه مردم باید مراقب ترفندهای سارقان باشند، گفت: شهروندان  در صورت مواجه با افراد مامورنما علاوه بر تماس با پلیس 110 و اعلام موضوع، کارت شناسایی فرد را درخواست کرده و در صورت ورود به منزل نیز علاوه بر درخواست کارت شناسایی، برگ ماموریت و حکم دادستانی را از فرد  مطالبه کنند.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …